روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی:
این نشست پنجشنبه 14 اسفند ساعت 18 تا 20 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی انزلی واقع در غازیان خیابان معلم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 01 March 2015
 نشست هنری با عنوان شهر انزلی و گرایش عکاسی مناظر شهری با نظر به کتاب تازه منتشرشده انزلی اثر مهدی وثوق نیا 14 اسفند در مجتمع فرهنگی ارشاد بندرانزلی برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی، در این جلسه مهدی وثوق نیا عکاس کتاب انزلی، آروین ایل بیگی نویسنده متن کتاب و رضا بهرامی نژاد فیلمساز به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین در این جلسه از کتاب عکس انزلی رونمایی خواهد شد.

این نشست پنجشنبه 14 اسفند ساعت 18 تا 20 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی انزلی واقع در غازیان خیابان معلم برگزار خواهد شد. 

مهدی وثوق نیا متولد سال 1350 قزوین و فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. 

او عکاسی را از سال 1367 از طریق کلاس های انجمن سینمای جوانان شروع کرد و سال 1376 نیز در رشته عکاسی وارد دانشگاه شد، از ابتدای شروع فعالیتش، نگاهش معطوف به عکاسی مستند اجتماعی بود و اولین تجربه او در رابطه با مجموعه عکس، با عکاسی از زلزله گیلان در سال 1369 شکل گرفت. 

بعدها با برگزاری نمایشگاه های انفرادی، تجربه هایی نیز در عکاسی مستند هنری در کارش به وجود آورد که تا حال آن را ادامه داده است، او طی سال های 1370 تا 1382 جوایز زیادی در زمینه عکاسی از چندین جشنواره از آن خود کرد.

وثوق نیا در کنار عکاسی، مدرس عکاسی و داور چندین جشنواره داخلی عکاسی بوده و همین طور چندین کارگاه تخصصی در زمینه عکاسی مستند در سطح کشور برگزار کرده است.

وی این مجموعه را طی سالهای 1390 تا 1392 در طی سفرهایش در فصل های مختلف بصورت مستند عکاسی کرده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار