نائب رئیس شواری شهر بجنورد از ساخت دریاچه در منطقه پلنگ دره خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 06 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا فیروزه گفت:با آزادسازی این زمین ها که در مجاورت بوستان باباامان قرار دارند،تصمیم بر این است که با مشارکت بخش خصوصی دریاچه‌ای در این زمین ها ایجاد و این منطقه به مجموعه ای اقامتی، تفریحی و گردشگری تبدیل شود.

وی در ادامه در خصوص اخذ حق کارشناسی یک عضو شورای شهر که رسانه ای شد،بیان کرد: یک عضو شورای شهر علاوه بر اینکه در جلسات رسمی شورای شهر حضور داشت در جلسات کمیسیون توافقات و کمیته فنی نیز حضور می یافت که نظر دیگر از اعضای شورای شهر این بود که حضور در این جلسات و کارشناسی موضوعات، شائبه استفاده از رانت را در افکار عمومی بوجود آورده است.

فیروزه ادامه داد:موضوع با دستگاه‌های ذی ربط از جمله استانداری گزارش شد و در همین راستا نیز مکاتبه‌ای را با شهرداری بجنورد داشتیم و خواستار شدیم که حق کارشناسی هایی که به این عضو شورای شهر پرداخت کرده اند را گزارش دهند که هنوز پاسخی به شورای شهر نداده اند.

وی در ادامه افزود:در صورتیکه شهرداری بجنورد نتواند به خوبی موضوع بدهی‌های خود به تامین اجتماعی را مدیریت کند،مجبور می شود بابت تسویه بدهی‌های خود زمین‌های بیشتری را واگذار کند.

وی توضیح داد:در سال گذشته شهرداری بجنورد بابت تسویه بدهی‌های خود به تامین اجتماعی مجبور شد که 93 قطعه زمین به تامین اجتماعی واگذار کند و درصورتیکه در حال حاضر نیز نتواند این موضوع را به درستی مدیریت کند، واگذاری زمین‌ها دوباره تکرار خواهد شد.

نائب رئیس شواری شهر بجنورد تصریح کرد:در همین راستا شورای شهر بجنورد نیز طرحی را آماده کرده است مبنی بر اینکه در شهرداری بجنورد استفاد از کارشناسان دادگستری برای کارهای کارشناسی به صورت عادلانه انجام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار