بدون شک این حرکت جهادی ریاست محترم قوه قضائیه بهترین وسیله احسان حکومت به مردم و در نتیجه کلید فتح جلب اعتماد تولید کنندگان بر اراده حاکمیت در خشک کردن ریشه ستمگری در بستر تولید خواهد بود .
کد خبر: ۸۹۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 02 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خبرها آمده بود که دستگاه قضائی به صورت در جهت رفع موانع تولید اقدام به تشکیل کارگروه هایی خواهد نمود. یکی از کشاورزان شهرستان چرام و تولید کننده عمده زیتون در استان با نوشتن نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائی ضمن تشکر از توجه وی به مبحث تولید و رفع موانع آن آمادگی خود برای ارائه پیشنهادات کاربردی را داده است.
در این نامه آمده است :
به نام نامبخش نامداران .... گدای درگه او شهریاران     
محضر مبارک حاج سید ابراهیم رئیسی مقام عالی قضائی جمهوری اسلامی ایران        
سلام علیکم .               
اینجانب غلام علی حیدری تولید کننده برتر و عضو  افتخاری انجمن ارگانیک جهانی بعنوان تولید کننده مطلع از مشکلات و موانع تولید در عرصه کشاورزی بر خود لازم دانستم تا به اعتبار "قاعده شکر منعم " نسبت به دستور العمل هوشمندانه , شجاعانه و منصفانه رفع موانع تولید و ابلاغ مدبرانه آن مقام عالی قضایی , که بدون شک برگرفته از الگوی محاسبات مومنانه و رحمانی" نامه ۵۳ حضرت علی مرتضی علیه السلام به مالک اشتر ک در زمینه حمایت از تولیدات کشاورزی " بوده را صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .
بدون شک این حرکت جهادی ریاست محترم قوه قضائیه بهترین وسیله احسان حکومت به مردم و در نتیجه کلید فتح جلب اعتماد تولید کنندگان بر اراده حاکمیت در خشک کردن ریشه ستمگری در بستر تولید خواهد بود . چرا که این الگوی بی بدیل باعث رعایت انصاف معاملات بنگاهای تجاری و بانکهای عامل با تولید کنندگان خواهد بود تا از این طریق همه ما روزی بشکرانه رعایت حدود شرعی مجددا  تولد ایدئولوژی شریعت ناب محمدی (ص) را در واحد های تولیدی جشن گرفته و جهش تولید همه جانبه را قاب عکس پنجره انتظار آن غایب از نظر نمائیم .
از جمله پیشنهاد ضروی با تشکیل شورای عالی رفع موانع تولید در کشور  ضمن رصد و شناسایی موانع گوناگون تولید نیز در پیشگیری از وقوع جرائم ثابت قدم و از انحرافات احتمالی در جریان اجرای طرح  جلو گیری گردد .
حقیر با کوله باری از تجارب میدانی از موانع تولید آماده ارائه پیشنهادات ضروری هستم.
و من الله توفیق   غلام علی حیدری بازنشسته نیروی قدس سپاه پاسداران و تولید کننده پیشرو در امر زیتون کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار