کد خبر: ۸۹۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 28 August 2020

 

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی عملکرد دولت در یکسال پایانی عمر خود گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند سه ۱۰۰ روز و یک ۶۵ روز فرصت بسیار ارزشمند برای دولت در خصوص کارهای عمرانی و اجرایی شدن درست سیاست های اقتصادی است.

آخرین فرصت دولت برای کار کردن

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در نماز آئین عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی لرزه به اندام استکبار جهانی انداخته است، اظهار کرد: وزارت دفاع با ساخت دو موشک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ‌و ابو مهدی مهندس بار دیگر اقتدار نظامی خود و دفاعی خود را نشان داده و باعث ایجاد رعب و وحشت در ببن کشورهای غربی و حامیانش در منطقه شده است.

 

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی عملکرد دولت در یکسال پایانی عمر خود گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند سه ۱۰۰ روز و یک ۶۵ روز فرصت بسیار ارزشمند برای دولت در خصوص کارهای عمرانی و اجرایی شدن درست سیاست های اقتصادی است که باید دولت به آن توجه کرده و یکسال پایانی عمر خود را به عنوان تفریح از آن استفاده نکند.

 

 امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه رایگان شدن برق هشت میلیون مشترک اقدام بسیار خوب توسط دولت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از خانوارها در کشور توان پرداخت پول آب و برق خود را ندارند به همین دلیل باید از برنامه دولت در خصوص رایگان کردن برق هشت میلیون مشترک خود تشکر کرده و امیدوارم به زودی این امر ثمر بخش شود.

 طیبی با تشکر از هئیت های ولایی آستانه اشرفیه در رعایت کردن موازین بهداشتی بیان کرد: استکبار به دنبال سواستفاده از مراسم محرم است به گونه ای که سعی داشت تا از یک عکس از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در هئیت های مذهبی بهره برداری کند به همین منظور هئیت های مذهبی باید همانطور که تاکنون به تصمیمات ستاد کرونا عمل کردند تا پایان ماه محرم به همین روند خود ادامه دهند.

 وی فلسفه قیام امام حسین‌را حق طلبی و‌مبارزه با ظلم دانست و گفت: در دوران امام حسین (ع) حاکمی فاسد جامعه‌ای که به امام و پیشوا نیاز داشته است را تبدیل به حکومت پادشاهی کرد و حلال پروردگار را حرام می کرد لذا سیدالشهدا با قیام خود در روز عاشورا به ایستادگی با طاغوت پرداخت و چهره پلید یزید بن معاویه را نشان داد.

 امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه ایستادگی در برابر حاکمی ظالم بر همه مومنان عالم هستی واجب است، تصریح کرد: وجود یک حاکم ظالم در جامعه باعث دور شدن جامعه از اهداف اسلامی خود می شود به همین منظور امام راحل (ره) در دوران طاغوت با پیروی از قیام امام حسین (ع) در برابر اقدامات دستگاه رژیم ستم شاه پهلوی ایستادگی کرده و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.

 طیبی با تأکید بر نقش قابل‌توجه قیام امام حسین (ع) در ماندگاری انقلاب اسلامی در طی این ۴۰ سال افزود: در جامعه‌ای که خود را پیرو سیدالشهدا می‌داند حقارت و تسلیم در مقابل حاکمی ظالم و استکبار از آن ملت دور است لذا ملت مقتدر جمهوری اسلامی ایران از تهدیدهای کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی نترسیده و در مقابل این تهدیدها ایستادگی کرده و هیچ‌ ظلمی را نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار