رویکرد صدا و سیمای اصفهان در دوره جدید، استودیوگریزی است
تابناک: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: رویکرد صدا و سیمای واحد استان در دوره جدید، استودیوگریزی است و مردم نصف‌جهان در هفته‌های آینده شاهد چندین برنامه در این زمینه هستند.
کد خبر: ۸۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 01 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مسعود احمدی افزادی، با اشاره به برنامه‌های صدا و سمای مرکز اصفهان در سال جدید اظهار داشت: امسال رویکرد ما در راستای جذب مخاطب به‌سمت معرفی هرچه بهتر اصفهان به‌عنوان قطب فرهنگی و تمدن است که در واقع رویکرد محتوایی ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هدف ما استفاده از سرمایه‌های اصفهان برای معرفی این جهان شهر است، افزود: اگر بپذیریم که اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و اگر بخواهیم برای معرفی اصفهان به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2017 آماده شویم، باید این مقوله را به‌عنوان هدفی بزرگ و جدی مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: برنامه‌های شبکه اصفهان باید حول محور گردشگری و ابعاد مختلف آن مانند ایجاد نشاط، امید و بهجت در جامعه بچرخد اما با تغییراتی که مخاطبان به‌زودی در برنامه‌های این شبکه مشاهده خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف جدید این سازمان بیان کرد: امسال رویکرد ما استودیوگریزی است و اینکه بیشتر در بین مردم ظاهر شویم و ضمن اجرای برنامه‌های رادیویی در بین مردم، در تلویزیون هم تعداد برنامه‌های زنده و مردمی را افزایش دهیم.

احمدی‌افزادی تصریح کرد: امسال برنامه‌های خوبی در حوزه آداب و سنن اصفهان با حضور بزرگان اهل ادب و هنر این شهر داریم که به‌زودی آماده پخش می‌رود ضمن اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری را تدارک دیده‌ایم چراکه اعتقاد داریم ظرفیت فرهنگی اصفهان به‌قدری است که می‌تواند کشور را سیراب کند و حتی فراملی ظاهر شود.

وی با تأکید بر اجرای مسابقات مختلف خانوادگی در برنامه‌های تلویزیونی خاطرنشان کرد: امسال تغییراتی ویژه در برنامه‌های زنده خواهیم داشت مانند چیزی که در برنامه چهارباغ مشاهده می‌رود که با تغییر فضا برنامه در میان مردم و در باغ گل‌ها به‌عنوان محیطی زیبا و نشاط آور در حال برگزاری است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان مسائل مالی را از جمله مشکلات این نهاد دانست و اظهار داشت: با وجود کمبود و مشکل جدی در اعتبارات امسال شاهد تولید برنامه‌های مردم نهاد بسیاری خواهیم بود.

وی درباره استفاده از مجریان بومی در برنامه‌های این شبکه گفت: تربیت مجری فرآیندی طولانی را می‌طلبد و ما در صدد هستیم که تربیت و مطرح‌کردن مجری‌های اصفهانی را احیاء کنیم اما باید بدانیم که برای رسیدن به این قله کار هنوز کار داریم.

احمدی‌افزادی افزود: ما مجری‌های بسیار توانمندی را به شبکه‌های سراسری تقدیم کردیم و در واقع اکنون هم داریم از وجود همین افراد بهره می‌بریم، افرادی مانند مانند بنفشه رافعی و نیما کرمی که اهل اصفهان بودند و بخشی از دوران زندگی خود را در این شهر گذرانده‌اند و اکنون به اصفهان برگشته و در اجرای برنامه‌های این شبکه فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این کار ما تست‌گیری در بخش مجری‌گری، آزمون‌های اجرا و گزارشگری و دیگر موارد از این دست را آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور مجری‌های ملی را به کشور معرفی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان تأکید کرد: اولویت ما استفاده از ظرفیت‌های بومی است اما اصفهان شهری بین‌المللی بوده و حق آن این است که از ظرفیت‌های ملی استفاده کند چراکه توقع مردم این شهر هم در حد فراملی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار