مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از توسعه صنعت گردشگری در مناطق روستایی استان به ویژه مناطق نمونه گردشگری واقع در محدوده روستاها خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 31 August 2015
اکبر طوبی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از هتل سه ستاره خلخال افزود: امسال کمک به توسعه و رونق اقتصادی روستاییان در اولویت برنامه های استانداری اردبیل قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در
این آیین گفت: هتل فلور خلخال اولین هتل گردشگری سه ستاره منطقه جنوب استان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در روستای هدف گردشگری خوجین و در جوار منطقه نمونه گردشگری ازناو راه اندازی شده است.
کریم حاجی زاده افزود: این هتل با زیربنای 850 متر مربع دارای 24 اتاق و سوئیت ، رستوران و تالار پذیرایی و سایر امکانات رفاهی و گردشگری است که برای ساخت و راه اندازی آن 30 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در سه سال هزینه شده که پنج میلیارد ریال آن به صورت تسهیلات بانکی ویژه است.
وی به در حال اجرا بودن چند پروژه هتل سازی از جمله سه هتل دو ستاره ، سه ستاره و پنج ستاره در مناطق نمونه گردشگری ازناو ، اندبیل و مجره خلخال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این هتل ها که اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای آنها سرمایه گذاری شده در آینده نزدیک شاهد تحولی مهم در بخش صنعت گردشگری منطقه و افزایش زمان ماندگاری گردشگران در خلخال خواهیم شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار