کد خبر: ۸۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 29 August 2015


رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف 317 گوشی‌ تلفن همراه و تبلت قاچاق در رشت خبر داد.
خبرگزاری فارس: 317 گوشی تلفن همراه قاچاق در رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به عملیات کشف گوشی‌های قاچاق تلفن همراه گفت: گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی عرضه‌کننده گوشی‌های تلفن همراه در رشت، پلیس آگاهی را وارد ماجرا کرد.

وی با بیان اینکه متهم 32 ساله در بازار رشت اقدام به توزیع گوشی‌های تلفن همراه می‌کرد، ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان رسیدگی به موضوع مذکور را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی را در کشف قاچاق مذکور تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: با هماهنگی اداره‌کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از واحد صنفی متهم مذکور بازرسی شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از واحد صنفی مذکور 317 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تبلت خارجی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی گوشی‌ها و تبلت‌های قاچاق 80 میلیون تومان بود.

فلاح‌کریمی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده است، همکاری مردم با پلیس را امری مهم دانست.

وی یادآور شد: از شهروندان گیلانی می‌خواهیم هرگونه تحرکات مشکوک در زمینه قاچاق و عتیقه‌جات را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره 2188551 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار