مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پروفسور ایو ژان رئیس دانشگاه پوآتیه فرانسه با ارسال پیامی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص بحران جهانی کرونا اعلام همبستگی کرد.
کد خبر: ۸۴۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 01 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان  صالحی‌؛ مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پروفسور ایو ژان رئیس دانشگاه پوآتیه فرانسه با ارسال پیامی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام همبستگی کرد.
 در بخشی این پیام آمده است:
در این بحران جهانی اینجانب به همراه همه معاونین و مدیران پیام همبستگی و امید برای شما و دانشجویان و خانواده‌ها میفرستم. ما سلامتی و امید را برای شما و خانواده هایتان آرزو می‌کنیم.

گفتنی است در سال گذشته نماینده دانشگاه پوآتیه فرانسه به یاسوج آمد و با سرپرست و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیدار کرد.

به گزارش وب دا‌؛ دانشگاه پواتیه فرانسه در سال ۱۴۳۱ تاسیس شده و در رشته های الهیات، حقوق و پزشکی آغاز به کار کرده است. این دانشگاه اکنون دارای ۳۰۰۰۰ دانشجو از جمله ۴۵۰۰ دانشجوی خارجی، ۲۸۰۰ کادر اداری از جمله ۱۳۰۰ عضو هیات علمی است. این دانشگاه جزو پنج دانشگاه برتر فرانسه در حوزه آموزش و دارای شهرت فراوان در پژوهش و آموزش است.
اعلام همبستگی دانشگاه پوآتیه فرانسه با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار