نادین دوریس، معاون وزیر بهداشت انگلیس با بیان اینکه نتیجه آزمایش کرونای او مثبت بوده افزود به محض اطلاع از مبتلا شدنش به کرونا، خود را در خانه قرنطینه کرده است.
کد خبر: ۸۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 11 March 2020

نادین دورسس، معاون وزیر بهداشت انگلیس

به گزارش تابناک سمنان نادین دوریس، معاون وزیر بهداشت انگلیس از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای او مثبت بوده و به محض اطلاع از مبتلا شدن به کرونا، با رعایت نکات بهداشتی خود را در خانه قرنطینه کرده است.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس در روز سه شنبه به ۵۴ تن افزایش یافت و به این ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۳۷۳ نفر رسید.

وزارت بهداشت آمریکا نیز اعلام کرد با جان باختن ۴ تن از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، قربانیان این ویروس در آمریکا به ۳۰ تن افزایش یافت.

همچنین تاکنون ۹۷۴ نفر در ایالات متحده به کرونا مبتلا شده اند. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد به دلیل پایگاه‌های زیاد آمریکا در سرتاسر جهان و حضور نظامیانمان در بیشتر نقاط آلوده جهان، نگرانیم نیروهایمان به ویروس کرونا مبتلا شوند. تاکنون سه نظامی آمریکا در کره جنوبی و اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

از طرفی رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد. با مثبت اعلام شدن تست کرونا ۲۵ تن، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۷۵ نفر افزایش یافت. همچنین هزاران نفر به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کرونا همینک در قرنطینه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار