کد خبر: ۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 16 August 2015


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از حضور بانوان کارآفرین این استان در نمایشگاه کارآفرینی و اشتغالزایی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به حضور بانوان کارآفرین و توانمند گیلان در نمایشگاه تهران اظهار کرد: دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار 24 مرداد جاری تا 27 شهریور در تهران برگزار می‌شود و بانوان کارآفرین گیلان در آن حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود.

این مسئول، نمایش توانمندی بانوان کارآفرین گیلان را از اهداف حضور آنها در نمایشگاه مذکور عنوان کرد و گفت:  ایجاد بستر مناسب برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان کارآفرینی و اشتغالزایی را محور اصلی نمایشگاه مذکور ذکر کرد و یادآور شد: الگوسازی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و... از دیگر اهداف نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه حضور بانوان گیلانی در نمایشگاه تهران در فعالیت‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: صنایع دستی، انواع محصولات صنعتی، معدنی، فرش، صنایع غذایی و کشاورزی و... از جمله فعالیت‌های بانوان استان است.

منتظری ادامه داد: بانوان کارآفرین گیلان در بخش‌های محیط زیست، تکنولوژی آموزشی، بانک صنعت و بیمه، حمل و نقل، پزشکی و دندان‌پزشکی، معماری و شهرسازی و... در نمایشگاه تهران حضور می‌یابند.

وی تبیین نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی اجتماعی، زمینه‌سازی افزایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی و فضای پس از تحریم، استفاده از تجارب جهانی اشتغال پایدار و... را از دیگر اهداف نمایشگاه مذکور برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم بانوان کارآفرین استان در نمایشگاه تهران حضوری پرشور یابند، یادآور شد: کمک به تبیین نقش زنان در برنامه ششم توسعه از دیگر اهداف مهم نمایشگاه تهران است.

وی آدرس www.womensd.com را برای ثبت‌نام بانوان کارآفرین گیلان و حضور در همایش کارآفرینی و اشتغالزایی عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار