قرعه‌کشی جام حذفی در فصل 1394- 1395 امروز در آکادمی فوتبال برگزار شد که تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد مسابقات می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 10 August 2015
به گزارش تابناک تبریز رئیس کمیته مسابقات در مورد برگزاری دیدار فینال گفت:‌ اولویت سازمان لیگ در این است که این مسابقه در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود اما با توجه به اینکه ورزشگاهی در این شهر وجود ندارد که بتوانیم بازی را در آن برگزار کنیم اگر شرایط فراهم نشد ما ورزشگاه‌های امام رضای مشهد، آزادی تهران، یادگار امام تبریز و فولادشهر اصفهان را در اولویت قرار داده‌ایم. ورزشگاه امام رضا مجموعه‌ای تازه تأسیس و بسیار کامل است که می‌تواند میزبان مسابقات خوبی باشد.


قرعه‌کشی جام حذفی در فصل 1394- 1395 امروز در آکادمی فوتبال برگزار شد که تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد مسابقات می‌شوند.

جدول در دو ردیف A و B طراحی شده که تیم‌ها بر این اساس به دیدار یکدیگر می‌روند

احتمال رویارویی تراکتورسازی و صبای قم

در بخشی از جدول B قرعه کشی جام حذفی برنده اتکای گلستان و پرسپولیس گناوه با برنده دیدار شهرداری زنجان و بهشت کرمانشاه دیدار می‌کنند که برنده این مسابقه در مرحله یک شانزدهم نهایی با تراکتورسازی روبرو می‌شوند. احتمال رویارویی تراکتورسازی و صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.

در ردیف B تیم‌های لیگ‌برتری سیاه‌جامگان، سایپا، تراکتورسازی، صبای قم، فولادخوزستان، استقلال تهران، پدیده خراسان و نفت تهران حضور دارند.

 احتمال رویارویی ذوب‌آهن و گسترش‌فولاد
در نیمه پایینی جدول طرف A تیم قهرمان استان به مصاف کوثر مهران ایلام می‌رود. برنده این بازی با برنده دیدار شاهین بندرعامری بوشهر و ایران جوان هرمز بازی می‌کند. برنده این دیدار هم در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. در طرف بعدی این بخش از جدول هف سمنان با امید رزکان البرز روبرو می‌شود. برنده این دیدار با برنده کارگربن گز و استقلال جوان ساوه روبرو می‌شود که برنده این مسابقه در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف گسترش‌فولاد می‌رود. احتمال رویارویی ذوب‌آهن و گسترش‌فولاد در مرحله یک هشتم وجود دارد.

تیم‌های لیگ برتری پرسپولیس، ملوان، گسترش‌فولاد، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان، راه‌آهن، استقلال اهواز و سپاهان در گروه A جدول قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار