کد خبر: ۷۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 01 August 2015
 سخنگوی شورای شهر مشکین دشت از نبود نور و روشنایی مناسب درخیابان‌های این شهر گلایه کرد.
محمد نظاملو درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت برخی معابر و خیابان‌های مشکین دشت مناسب نیست به طوری که این خیابان‌ها نور و روشنایی کافی ندارند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر تعداد تیربرق‌های نصب شده درخیابان‌های این شهر افزایش یابد کمتر شاهد وقوع برخی تخلفات درساعات تاریکی شب خواهیم بود و مردم نیز با احساس امنیت بیشتری در معابر تردد می‌کنند.
وی اضافه کرد: علاوه براین، تیر برق‌های برخی معابر و خیابان‌های مشکین دشت نیز درجای مناسبی نصب نشده‌اند و باید نسبت به جابه جایی آنها اقدام شود.
نظاملو ادامه داد: به جز وضعیت نامناسب روشنایی برخی معابر هنوز آسفالت نشده‌اند و همین امر تردد خودرو و شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
وی یادآورشد: به نظر می‌رسد نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابراین شهر باید با جدیت بیشتری پیگیری شود تا شاهد وقوع تصادفات کمتری باشیم.
این مسئول در بخش دیگری ازصحبت‌های خود به  قولنامه‌ای بودن برخی واحدهای مسکونی در مشکین دشت اشاره کرد و گفت: بدون شک واحدهای مسکونی ای که سند ندارند دربحث دریافت وام دچار مشکل می‌شوند و ممکن است در فرایند خرید و فروش آنها نیز تخلفاتی صورت بگیرد به همین دلیل مجموعه شورا و شهرداری درتلاش است شرایط اخذ سند مالکیت را برای صاحبان این واحدها فراهم کند.
نظاملو اضافه کرد: اعضای شورای مشکین دشت علاوه براین پیگیر استقرار پلیس به علاوه 10  و احداث کلانتری در شهرک بعثت مشکین دشت هستند.
سخنگوی شورای شهر مشکین دشت گفت: این شهر علی رغم داشتن تعداد زیادی دانشجو هنوز دانشگاه ندارد بنابراین درتلاش هستیم با رایزنی با مسئولان زمینه ساخت یک دانشگاه دراین شهر فراهم شود.
این مسئول گفت: مشکین دشت مشکلات زیادی دارد که از میان آنها به عدم استقرار دستگاه‌های خدمات رسان می‌توان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: مردم این شهر برای مراجعه به دادگستری، ثبت احوال،کمیته امداد، بانک و ... باید به کرج مراجعه کنند.
 .نظاملو در پایان گفت: بدون شک حل مشکلات مطرح شده نیازمند صبر شهروندان و تلاش جهادی مسئولان است 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار