آمریکا اگر زمانی تصمیم گرفت غلطی را در حمله نظامی به ایران انجام دهد باید بدانند ضربه دوم جمهوری اسلامی ایران به آنها و منافعشان آنقدر قوی و سهمگین است که باید فکر ضربه اول به ایران را از ذهنشان خارج کنند.
کد خبر: ۶۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 01 August 2015
به گزارش تابناک مارندران به روایت خبرگزاری فارس، منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در درباره اظهارنظر اوباما مبنی بر اینکه اجرای برنامه برجام پس از 15 سال شرایط را برای اقدام نظامی علیه ایران مناسب‌تر می‌کند، گفت: ایرانیان پاسخ رئیس‌جمهور آمریکا را با ضرب‌المثلی می‌دهند و می‌گویند «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه».
وی افزود: جمهوری اسلامی هم اکنون نسبت به 15 سال قبل در حوزه‌های دفاعی،‌ نظامی و امنیتی قوی‌تر و مستحکم‌تر است، لذا ایالات متحده، غرب و صهیونیست‌ها باید این اطمینان را داشته باشند که پس از این زمان و پس از برنامه برجام نیز حوزه‌های نظامی و امنیتی ایران قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته خواهند بود.
حقیقت‌پور اظهار داشت: آمریکا اگر زمانی تصمیم گرفت غلطی را در حمله نظامی به ایران انجام دهد باید محاسبه ضربه دوم جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، زیرا قطعاً ضربه دوم ایران سنگین‌تر، محکم‌تر و کشنده‌تر خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند ضربه دوم جمهوری اسلامی ایران به آنها و منافعشان آنقدر قوی و سهمگین است که باید فکر ضربه اول به ایران را از ذهنشان خارج کنند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار