کد خبر: ۶۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 30 December 2018
یک پیج ضدانقلاب کلیپی ساختگی مبنی بر دستگیری یک نیروی نظامی در کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای امنیتی در فضای مجازی منتشر کرد، موضوعی که در گفت‌وگو با مهردنا تکذیب شد.

به گزارش مهردنا از یاسوج، روز گذشته کلیپی مبنی بر دستگیری یک نیروی نظامی توسط نیروهای امنیتی در فضای مجازی پخش شد ویدئویی که در آن ادعا شده بود نیروهای امنیتی ساعت ۱۱ شب وارد منزل فردی به نام ستوان حسن‌پور از کارکنان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شده، وی را دستگیر کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

در این کلیپ همچنین ادعا شده بود که ستوان حسن‌پور به علت فقر شدید مالی قصد فروش کلیه‌هایش را داشته است ادعاهایی که ناصر حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهردنا آن‌ها را تکذیب کرد و اظهار داشت: صبح امروز وقتی از خواب بیدار شدم متوجه صدها تماس بی‌پاسخ بر روی صفحه گوشی تلفن همراهم شدم که در تماس با یکی از مخاطبان متوجه شدم که چنین کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: با مراجعه به اینستاگرام متوجه شدم یک پیج ضدانقلاب سه کلیپ و استوری راجع به دستگیری من در صفحه خود بارگزاری کرده است مبنی بر اینکه بنده توسط اداره اطلاعات دستگیر شده‌ام که فوری با انتشار کلیپی این خبر را تکذیب کردم.

وی با اشاره به اینکه بنده اهل منطقه سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد هستم، گفت: در این کلیپ و استوری‌ها همچنین ادعا شده بود که بنده اهل شهرستان رستم از توابع استان فارس هستم که همین موضوع بیش از پیش کذب بودن ادعاهای این پیج ضدانقلاب را مشخص می‌کند.

حسن‌پور بیان کرد: رسانه‌های غرب دنبال حاشیه و دسیسه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و بنده پیگیر خواهم بود که با عوامل انتشار این کلیپ از طریق مراجع قانونی برخورد شود.

این فرد نظامی گفت: از سایت مهردنا برای پیگیری این موضوع تشکر کرده و خواستار انتشار این حقایق برای روشن شدن ذهن افکار عمومی هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار