رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس گفت: به علت بارندگی‌های شدید احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:فرید اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا دوشنبه بیشتر نقاط استان را زیرپوشش قرار می‌دهد، اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود هنگام عبور از مسیر رودخانه به‌ویژه سفر به نقاط شمالی، مرکزی، شمال غربی و جنوبی به نکات ایمنی توجه داشته تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی و اقلیمی فارس خاطرنشان کرد: میزان بارندگی از روز گذشته تا ساعت 9.30 دقیقه امروز در شیراز 3.7 میلی‌متر و شهرک گلستان 17.5 میلی‌متر گزارش‌شده است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری در شیراز 174.6 میلی‌متر بوده است که این میزان با سامانه بارشی که هم‌اکنون آسمان این شهر و نقاط شمالی، شمال غربی، جنوبی و مرکزی استان را زیرپوشش داده افزایش می‌یابد.

وی بیشترین میزان بارندگی اخیر دراستان فارس را امیر عیوب نورآباد با 107 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در شهرستان‌های لار، لامرد و دیگر شهر‌های جنوبی استان بارش باران ثبت‌نشده است.

این مسؤول بیان داشت: همچنین بارش برف در روزهای گذشته ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار