معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان ایلام گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر نباید صرفاً به برگزاری جلسات اکتفا کرد بلکه باید به صورت میدانی برنامه ها را به اجرا درآورد.
کد خبر: ۶۵۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 08 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام، افزود: در مقوله مبارزه با مواد مخدر مقوله "آموزش" و "فرهنگسازی" از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند که باید در دستور کار مدیران قرار گیرند.

وی با بیان اینکه به صورت ویژه باید برنامه های مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد را در استان اجرا کرد، اظهار داشت: در اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر باید تمام استان را به صورت متوازن در نظر گرفت.

نوذری در پایان خواستار در نظر گرفتن میزان عملکرد دستگاه ها در توزیع اعتبارات استانی شورای مبارزه با مواد مخدر شد و ادامه داد: اعتبارات استانی شورا که در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد پس از بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و میزان دستاوردهای آنان توزیع شود.

امسال 30 میلیارد ریال برای 11 دستگاه اجرایی استان در قالب 12 تفاهم نامه در راستای انجام کارهای فرهنگی و پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اختصاص یافته است.


وی دستگاه های آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، هلال احمر، بنیاد شهید، دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان زندان ها از جمله دستگاه های مهم در زمینه مبارزه و فرهنگ سازی در راستای مواد مخدر برشمرد./م


وی در ادامه از دستگاه های اجرایی استان خواست که پیگیر تفاهم نامه ها و اجرای برنامه ها باشند تا بتوانند اعتبار تخصیص یافته را جذب کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار