-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 08 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛کریم همتی اظهار داشت:  استان ایلام به عنوان یک استان مرزی خواهان روابط شایسته و حسنه‌ای با استانهای مرزی کشور عراق بوده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام اگر چه از قبل تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته؛ اما تمایل داریم در زمینه بهداشت، درمان و آموزش با کشور عراق روابط دوجانبه و ماندگاری داشته باشیم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: جذب دانشجو از کشور عراق در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و تحصیل آنان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از نقاط مشترکی است که می‌توان با بحث و تبادل نظر آن را عملی کرد.

 وی گفت:جذب دانشجویان عراقی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تبادل نظر صورت گرفته و مقرر شد بدای اجرایی شدن و عینیت بخشیدن به درخواست های طرفین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام هماهنگی های لازم را با عوامل ذیربط و معاونت آموزشی و اداره کل امور بین الملل وزارت بهداشت به عمل  آورد.

وی گفت: قرار است جهت آشنایی با زیرساخت های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی، در آینده ای نزدیک دکتر عبدالزهرا رایزن فرهنگی کشور عراق از استان ایلام بازدید کرده و با مسئولان دانشگاه دیدار و گفتگو کند.

همتی اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی مسئولین وزارت بهداشت و دست اندرکاران سیاسی و امنیتی استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام این ظرفیت را داراست که به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی پیشرو کشور در زمینه جذب دانشجوی خارجی در کشور مطرح شود./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار