کد خبر: ۶۳۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 29 July 2018

 

تابناک هرمزگان-تيم ملى ووشو دانشجويان راهى ماكائو شد/ بهرمن: به كسب مدال در بخش تالو اميدوارم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان، تیم ملى ووشوی دانشجویان ایران به منظور شركت در رقابت های قهرمانی جهان دقايقى پيش راهی ماکائو شد.

 

رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان از 11 الی 14 مردادماه به میزبانی كشور ماکائو برگزار خواهد شد.

بر این اساس تیم ملى دانشجويان ایران در دو بخش تالو و ساندا متشكل از سه دختر و چهار، امشب تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ترک کرد.

عليرضا بهرمن كه هدايت تالوكاران را در اين دوره از رقابت ها بر عهده دارد به خبرنگاران گفت: تالوكاران در شرايط خوبى بسر مى برند و به كسب مدال در اين رقابت ها اميدوار هستم.

وى با بيان اينكه حضور ووشوكاران ايران در بالا رفتن سطح كيفى اين رقابت ها تأثير بسزايى دارد، افزود: نگاه دنيا به ووشوى ايران نگاهى متفاوت نسبت به قبل است و با توجه به اينكه طى روزهاى گذشته براى نخستين بار قهرمان جوانان جهان در برزيل شديم اين شرايط حتى سخت تر هم شده است و انتظارات از ووشوكاران كشورمان نيز بالاتر رفته است.

مربى تالوى تيم ملى ووشوى دانشجويان ايران در ادامه اظهار داشت: در بخش تالوى دختران ناهيد پورشبانان و حميده برخور و در بخش تالوى مردان نيز تنها سامان احمدى را در اختيار داريم كه هر سه اين ورزشكاران از اعضاى سابق تيم هاى ملى ووشو هستند و از تجربيات خوبى برخوردارند.

بهرمن در پايان تصريح كرد: فدراسيون ملى ورزش هاى دانشگاهى همه تلاش خود را براى يك اعزام خوب بكار بسته است كه لازم مى دانم در اين زمينه از دكتر محمدرضا دهخدا رئيس فدراسيون و همچنين دكتر حسين اوجاقى رئيس انجمن ووشو فدراسيون دانشگاهى تقدير شود.

گفتنى است؛ عليرضا بهرمن با پيگيرى هاى دكتر مهدى على نژاد رئيس فدراسيون ووشو كشورمان و با دعوت رسمی از سوى فدراسيون ووشو آسيا قرار است 23 مردادماه جارى جهت قضاوت در بازی های آسيايی 2018 جاكارتا به كشور اندونزی اعزام شود.

*ترکیب تیم ملى ووشو دانشجویان ایران بدین شرح است:
*ساندای مردان/
وزن 60- کیلوگرم: علیرضا ریگی
وزن 70- کیلوگرم: حمیدرضا سهندی
وزن 80- کیلوگرم: امیر کریمی

*تالوی مردان/
سامان احمدی

*ساندای بانوان/
وزن 60- کیلوگرم: زهره شهپری

*تالوی بانوان/
ناهید پورشبانان و حمیده برخور

هدایت ووشوکاران ایران در این مسابقات را «علیرضا بهرمن» و «عباس شیبک» برعهده دارند.

دکتر «مهناز منشوری» رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان اصفهان نیز سرپرست تیم اعزامی است.

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار