کد خبر: ۶۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 15 July 2015
رئیس تیم مذاکره کننده هسته​ای در دولت گذشته اعلام کرد که مذاکرات 6 قدرت جهانی با ایران برای جلوگیری از اندیشه اسلام ناب است که در ذهن مردم ایران غنی شده است.

به گزارش تابناک یزد، سعید جلیلی در مراسم احیای شب 27ماه رمضان که در مسجد سید اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه 6 کشور در حال مذاکره هدف بزرگتری ازانرژی هسته ای دارند، افزود: 6 کشور قدرتمند دنیا برای مذاکره می آیند، اما فکر می کنید آن ها برای محروم کردن ملت ما از سانتریفیوژ می آیند؟

یک اندیشه جدید در قالب اسلام ناب در حال شکل گیری است، 6 کشور قدرتمند دنیا برای جلوگیری از پیشرفت این تفکر جدید، دست به هرکاری می زنند.

وی گفت: از این تفکر جدید اقتداری حاصل می شود و هیچکس نمی تواند آن را خدشه دار کند، چراکه تفکر «اسلام ناب» در باور های ملت ایران غنی سازی شده و قابل محدودیت گذاری و تعلیق نیست، این اندیشه حول ولایت فقیه در حال شکل گیری و فعالیت است.

جلیلی تصریح کرد: 6 کشور قدرتمند جهان کارهای خود را لغو کرده و سعی می کنند مانع شکل گیری این تفکر شوند، 180 کشور در جهان وجود دارد و دلیل اینکه نگاه این کشورها به ایران است، پیشرفت تفکر ناب اسلامی است که این اندیشه همان شجره طیبه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار