فرمانده انتظامی فارس گفت:راه اندازی مرکز صدور روادید الکترونیک را گامی مثبت برای رونق گردشگری در این استان دانست و گفت: ایجاد این مرکز افزون بر منافع اقتصادی که به دنبال دارد موجب خنثی سازی تبلیغات منفی دشمنان نیز می شود. سید حسن خلیلی افزود: با تبلیغات منفی گسترده ای که دشمنان علیه کشورمان انجام می دهند، فراهم کردن شرایط برای حضور هرچه بیشتر گردشگران، خط بطلانی بر اینگونه تبلیغات است و هر گردشگر می تواند مانند یک سفیر شرایط ایران و امنیت حاکم بر آن را به دنیا نشان دهد.
کد خبر: ۶۱۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 31 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی،در آیین آغاز به کار مرکز صدور روادید الکترونیک در فرودگاه شیراز افزود: امروز با وجود تبلیغات سوئی که علیه ایران اسلامی مبنی بر ناامن بودن کشور می شود اما مشاهده می کنیم که با تلاش و کوشش شبانه روزی نیروها و ماموران انتظامی، نظامی و امنیتی، امنیت کامل بر فضای کشور و استان حاکم است.
وی ادامه داد: ظرف چهار سال گذشته در این استان فقط یک مورد سرقت از اتباع خارجی اتفاق افتاد که آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن کشف و سارق نیز دستگیر شد.
او اظهار کرد: آنچه که برای پلیس دارای اهمیت است رضایت مردم و ایجاد احساس امنیت در آنهاست.
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی مرکز صدور روادید الکترونیک در فرودگاه شیراز بیان داشت: راه اندازی این مرکز، جلو فعالیت افرادی که در زمینه جعل روادید فعالیت دارند را می گیرد و سرعت و دقت عمل ماموران ما را نیز افزایش می دهد.
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در فارس نیز، راه اندازی مرکز صدور روادید الکترونیک را گامی مثبت برای رونق گردشگری در این استان دانست و گفت: ایجاد این مرکز افزون بر منافع اقتصادی که به دنبال دارد موجب خنثی سازی تبلیغات منفی دشمنان نیز می شود.
سید حسن خلیلی افزود: با تبلیغات منفی گسترده ای که دشمنان علیه کشورمان انجام می دهند، فراهم کردن شرایط برای حضور هرچه بیشتر گردشگران، خط بطلانی بر اینگونه تبلیغات است و هر گردشگر می تواند مانند یک سفیر شرایط ایران و امنیت حاکم بر آن را به دنیا نشان دهد.
دبیر جامعه راهنمایان گردشگری کشور هم گفت: امروز صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع، تاثیر بسیار مثبتی بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد که با توجه به این ویژگی های ارزشمند ضروری است توجه بیشتری به این حوزه شود.
امیر سبوکی افزود: در شرایطی که شاهد افزایش نرخ ارز در کشور هستیم، هیچ صنعتی مانند گردشگری با توجه به ارز آوری که دارد نمی تواند سودآور باشد.
وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی و فراهم کردن زیرساخت ها از شرایط کنونی بهره گیریم و دوران طلایی صنعت گردشگری کشور را رقم بزنیم.
او گفت: مجموعه این اقدامات سبب خواهد شد که جایگاه کشور در زمینه گردشگری در دنیا نیز ارتقا یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار