طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از معلمان هنر هنرستان های هنرهای زیبای استان یزد تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۶۰۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 07 May 2018

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم نقش هنرستان های هنرهای زیبا را در تربیت و هنر آموزی هنرمندان استان موثر دانست و گفت:در طول فعالیت هنرستان هنرهای زیبا،هنرمندان بزرگی وارد عرصه فعالیت فرهنگی و هنری شدند.
مجید جوادیان زاده به قدمت هنرستان های هنرهای زیبا دراستان یزد اشاره کرد و گفت:نگاهی تاریخی به فعالیت هنرستان های هنرهای زیبا در استان یزد نشان می دهد که چه افراد موثری هم اکنون در حال فعالیت در حوزه هنر هستند.
وی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقش بسزای هنرستان های هنرهای زیبا دست از حمایت از آنها برنخواهد داشت.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تلاش می شود تا بدنه فضای هنرستان های هنرهای زیبا به فضای فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک تر شود.
جوادیان زاده تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی یزد سعی و تلاش بر این موضوع خواهد بود که استعدادهای هنری نه تنها هرز نروند بلکه جذب و وارد فعالیت های جدی فرهنگی و هنری در استان شوند.
در این مراسم که برخی از مدیران و هنرجویان هنرستانهای هنرهای زیبای پسران یزد حضور داشتند به ارائه خاطراتی از دوران خود پرداختند و از معلمان هنر هنرستانهای هنرهای زیبای پسران  و دختران یزدو همچنین هنرستان هنرهای زیبای دختران اردکان و میبد که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدهستند تجلیل بعمل آمد.
تجلیل ویژه از عبدالعظیم پویا،سید حسین علایی و مهین انوریه بعنوان اولین مدیران هنرستان های هنرهای زیبای در یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار