کد خبر: ۵۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴ 11 July 2015

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ از تشدید کنترل و پایش شبانه محیط زیستی بر فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت این شهرستان خبر داد.

محمدجواد نیک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: کنترل و پایش شبانه محیط زیستی بر نحوه فعالیت کلیه معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت منطقه سعیدآباد، تهران‌دشت و حاشیه رودخانه کردان از امروز فعال شده است.

وی افزود: در راستای تداوم اجرای برنامه جامع کنترل آلودگی هوا و به استناد گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت توأم با آلودگی هوا معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت شهرستان در خارج از ساعات اداری به ویژه در ساعات شبانه، دو اکیپ ویژه از محل فعالیت این دسته از واحدها بازدید کرد.

این مسئول با اشاره به تأثیر فعالیت واحدهای شن و ماسه و کارخانجات آسفالت در تشدید آلودگی هوا به عنوان یکی از کانون‌های محلی ریزگردها اظهار کرد: در صورت فعالیت غیراصولی همراه با انتشار گرد و غبار این دسته از واحدها در شرایط جوی نامناسب، این اداره بدون اخطار قبلی و راسا در اجرای قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای آلوده‌کننده هوا اقدام خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار