تابناک چهارمحال وبختیاری- مشاوره خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه امروزی، خیانت زوجین به یکدیگر است که بعد از آمار طلاق بیشترین آمار مربوط به خیانت زوجین بوده است.
کد خبر: ۵۹۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 30 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عاطفه طاهریان در کارگاه آموزشی مهارت‌های ازدواج و پیشگیری از طلاق، اظهار کرد: بسیاری از مردم جامعه احساس می‌کنند برخی آموزه‌ها باید بعد از ازدواج رخ دهد این در حالی است که باید افراد خود را قبل از رخ دادن حادثه آماده کنند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه امروزی خیانت به یکدیگر است که بعد از طلاق بیشترین آمار مربوط به خیانت زوجین بوده که محیط خانواده‌ها تحت تاثیر این امر قرار گرفته است.
طاهریان گفت: لازم است افراد قبل از ازدواج با تمام مسائل زندگی آشنا شوند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند.
وی با اشاره به اینکه دختر و پسر در امر انتخاب مشکل دارند، تصریح کرد: گام نخست در سبک زندگی صحیح، خودشناسی است که لازم است فرد از خود شناخت کامل داشته باشد و بعد از در نظر گرفتن شرایط زندگی خود، نسبت به طرف مقابل شناخت لازم را کسب کند.
مشاوره خانواده تاکید کرد: متاسفانه امروزه دختر و پسر در جامعه فرصت شناخت از یکدیگر را ندارند و بیشتر وقت و فرصت خود را صرف تخلیه هیجان می‌کنند که این امر، عشق طرفین محسوب نمی‌شود و برای تخلیه هیجان به ارتباط با یکدیگر می‌پردازند.
وی ادامه داد: افرادی که قبل از ازدواج آغشته به روابط با یکدیگر هستند قطعا در زندگی مشترک خود، با مشکل مواجه می‌شو‌ند و زندگی سالمی ندارند.
طاهریان گفت: سه تا پنج درصد از مردم جامعه دچار اختلال روانی هستند که این افراد در زندگی برنامه‌ریزی ندارند و کارهای آن‌ها همراه با توهم است که در این مواقع زوجین به دلیل مواجه با این شرایط، اقدام به جدایی از یکدیگر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه افراد به جای حل مسئله در زندگی از مشکلات فرار می‌کنند، خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که باید قبل از ازدواج مد نظر افراد قرار گیرد حقوق متقابل و حقوق شخصی است همچنین یکی از معیارهای انتخاب همسر، زیبایی بیش از اندازه از طرف مقابل نیست و باید دیگر معیارهای مهم در نظر گرفته شود تا در آینده، زندگی ایده‌آل و بدون مشکلی شکل گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار