معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: باید بپذیریم تنها با تزریق پول اشتغال ایجاد نمی شود بلکه باید همه افراد خوب کار کنند و نگاه ها در این زمینه اصلاح شود.
کد خبر: ۵۶۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 04 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در آئین افتتاح مدرسه کسب و کار و کارآفرینی اینترنت اشیا در پارک علم و فناوری ایلام افزود: منابع انسانی توانمند و آموزش دیده، سرمایه انسانی و فرصت های کم نظیر به عنوان حلقه های ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان وجود دارد اما تاکنون موفق به تکمیل زنجیره و پیوند دادن این حلقه ها در راستای ایجاد ثروت نشده ایم.


وی تاکید کرد: یک خلا و مانعی در این زمینه وجود دارد که باید توسط مراکز علمی و دانشگاهی استان شناسایی شود تا در راستای رفع آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: در زمینه اشتغال با چندین معضل از جمله نگاه غلط به کار، سواد، مدرک و مهارت و ثروت اندوزی هم در بین مسئولان و هم در بین جوانان و افراد جویای کار مواجه هستیم که باید اصلاح شود.

درویشی افزود: با رشد و پیشرفت روزافزون فناوری های جدید باید فکر جدید و طرح نو اندیشیده و ایده هایی طراحی شود که اشتغال سنتی و رایج را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد ایده ها و افکار بسیار خوبی دارند که نمی دانند کجا و چگونه باید آنها را مطرح کنند، یادآور شد: مراکز علمی و دانشگاهی همچون پارک علم و فناوری از بهترین مکان هایی است که می تواند زبان و ذهن این افراد را برای طرح ایده هایشان باز کرده و راه را برای عملی شدن آنها هموار کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام با بیان اینکه محرومیت در ذهن افراد شکل می گیرد، گفت: استان ایلام از پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان و کم نظیری برای توسعه برخوردار است و به هیچ عنوان محروم نیست./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار