رضایی خبرداد:
تابناک: یک دستگاه خودرو سمند با 132 فقره تخلف و 32 میلیون و 580 هزار ریال خلافی، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان توقیف شد.
کد خبر: ۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این باره گفت: این خودرو که بیشترتخلفاتش سرعت و سبقت غیرمجاز بود در راستای اجرای ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف شد.

سرهنگ 'حسین غلامی' افزود: در سال گذشته نیز توسط بخش اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی استان به راننده این خودرو تذکر کتبی داده شده بود که متاسفانه اخطار پلیس را جدی نگرفته بود.


** رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، یک محموله قاچاق تلفن همراه شامل 75 دستگاه گوشی به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ 'ستار خسروی' افزود: در اجرای ماموریت های محوله تیم عملیاتی پلیس آگاهی، در بازرسی از یک محل تخلیه بار، محموله تلفن همراه با مارک های مختلف، بدون هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

وی اشاره کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراج قضایی تحویل داده شد.



** رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که به هک و نفوذ به سیستم یک شرکت اقدام کرده بود خبر داد.

سرهنگ 'سید مصطفی مرتضوی' افزود: به دنبال شکایت مدیرعامل یکی از شرکت ها، مبنی بر هک شدن سیستم های رایانه ای و سرقت اطلاعات موجود در بستر رایانه های این شرکت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی، به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به روسای شرکت ها توصیه کرد: سیستم دفاعی رایانه خود را با نصب آنتی ویروس اصلی و به روز شده و نیز فایروال مناسب مجهز کنند و رمزهای قوی که شامل ترکیبی از حروف و اعداد است برای ورود به سیستم خود انتخاب کنند.


** رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ساعت 14 و 10 دقیقه روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه کشنده در محور اردستان به نایین یک نفر کشته شد.

سرهنگ 'رضا رضایی' افزود: متاسفانه در این حادثه راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی اظهار کرد: بنابر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، علت وقوع این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون گزارش شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار