نماینده مردم شهرکرد در مجلس:
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ارتقا بخش لاران را در تقسیمات کشوری دنبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این رویداد نوید بخش باشیم.
کد خبر: ۵۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 29 June 2015
 سعید زمانیان در دیدار با مردم شهر سودجان اظهار داشت:  بخش لاران و بویژه شهر سودجان به لحاظ شرایط خاص مستعد توسعه کشاورزی، دامداری و دامپروری است.

وی نبود سرمایه‌گذار بخش خصوصی و وجود بیکاری در شهر سودجان را دو معضل دانست و افزود: بسیاری از مردم به شهرهای بزرگتر استان و یا استانهای همجوار مهاجرت نموده‌اند که امیدواریم با بهره‌برداری طرح انتقال آب سودجان در این شهر وضعیت اشتغال بهبود یابد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس بیان کرد: مسئله انتقال آب سودجان زمانی با شکستن تیرهای برق در استان مجاور به دلیل حمایت از کانال‌های مختلف با مشکل روبه‌رو بود که خوشبختانه امروز این طرح بزرگ که زمینه‌ساز تحول در بخش کشاورزی این شهر است به پایان رسیده است.

زمانیان با بیان اینکه شهر سودجان در بحث آموزش و پرورش نیاز به بازسازی مدارس دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال 94 با کمک مسئولان مربوط یک باب فضای آموزشی در این شهر احداث می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این شهر به راه‌های مواصلاتی استان اصفهان متصل است، تصریح کرد: راه سورشجان-سودجان نیاز به مرمت و بازسازی دارد و روکش آسفالت در این شهر همچنان یک مشکل است که باید زودتر برطرف گردد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: ارتقا بخش لاران را در تقسیمات کشوری دنبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این رویداد نوید بخش باشیم.

زمانیان یادآور شد: آب شرب، شبکه جمع‌آوری فاضلاب، وام نوسازی بافت‌های فرسوده شهر از اصلی‌ترین مشکلات مردم این شهر هستند که امیدواریم با حل سریع‌تر آن‌ها شاهد رشد این شهر از جنبه‌های اقتصادی، فرهنگی  اجتماعی و اشتغال‌زایی مولد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار