رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای ایلام
رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای ایلام از آغاز ثبت نام دوره های آموزش فنی و حرفه ای ویژه اتباع عراقی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 24 June 2015
علی خردمند گفت: این اداره کل در راستای تفاهم نامه سه جانبه میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور و دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اقدام به ثبت نام این افراد می کند.

وی اظهار کرد: این اداره کل، 144 نفر از ابتاع عراقی را برای آموزش در سال جاری به سازمان فنی و حرفه ای پیشنهاد کرد که از این تعداد سازمان با آموزش 36 نفر موافقت کرده است.

رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه استان ایلام هدف از برگزاری این کلاس ها را بهبود سطح خود اتکایی و معیشت پناهندگان عراقی اعلام کرد و افزود: این دوره ها در بخش آقایان در رشته های برق و تزیینات خودروی پراید، تعمیر تلفن همراه و در بخش بانوان در رشته مسوول بهداشت کار برگزار می شود.

خردمند یادآور شد: تنها دارندگان کارت سفید ویژه اتباع خارجی مقیم استان ایلام می توانند برای ثبت نام به مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های ایلام و ایوان مراجعه نمایند.

پارسال 103 نفر از اتباع عراقی در ایلام آموزش های لازم را فرا گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار