استاندار جدید مازندران با اعلام اینکه همه با هم زیر یک پرچم هستیم و مازندران را مازندران خواهیم کرد، تاکید کرد: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه‌یافتگی کشور قرار گیرد. با کار جهادی مازندران را مازندران خواهیم کرد
کد خبر: ۵۲۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 06 November 2017
محمد اسلامی‌ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران اظهار کرد: ما هر رویه، سیاست و برنامه‌ای که اجرا کردیم شاهد موفقیت‌هایی بودیم اما مسائل، آسیب‌های اجتماعی و زیست‌محیطی پیش‌روی کشور و مردم است.
 
وی با بیان اینکه شرایط کشور و منابع دولت به گونه‌ای است که همانند خیلی از کشورهای توسعه‌یافته بدون توجه به مسائل زیست‌محیطی نمی‌توان به توسعه پایدار دست یافت، افزود: با تشکیل کارگروه‌ها نگاه و رویکردهایی که می‌تواند باعث تحول در زندگی مردم و مازندران شود را محقق و با یک وفاق تمام عیار توسعه متوازن را در استان پیگیری می‌کنیم.
 
استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط اقتصادی مهیا است، خاطرنشان کرد: مسائل محلی راه‌حل ساده‌تری دارد که با اتکا به خدا، هدایت علما و صاحبان فکر و اندیشه این حرکت را به برکت اربعین حسینی آغاز می‌کنیم.
 
اسلامی با اعلام اینکه صحبت‌های زیادی است که به صورت مفصل بیان خواهم کرد، گفت: از همه کسانی که ابراز محبت کردند و پیشنهاد دادند سپاسگزارم.
 
وی با بیان اینکه بعد از فرمان و تصمیم دولت، تاکنون با تعداد زیادی از استانداران گذشته مازندران، نخبگان و 12 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی جلسه داشته‌ام، بیان کرد: از امروز 12 به‌علاوه یک هستیم و یک نماینده به شما اضافه شده است.
 
استاندار جدید مازندران با اعلام اینکه همه با هم زیر یک پرچم هستیم و مازندران را مازندران خواهیم کرد، تاکید کرد: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه‌یافتگی کشور قرار گیرد، ما یک شخصیت واحد خواهیم شد و با همدلی و وحدت به توسعه متوازن فکر می‌کنیم.
 
اسلامی با تاکید بر اینکه شرق و غرب مازندران همه‌اش مازندران است و نباید از ظرفیت‌ها غافل شویم، یادآور شد: علاوه بر جنگل، کوه و دریا در مازندران انسان‌هایی هستند که استفاده از این افراد در استان یقینا شرط عقل است و باید از استعدادهای سرزمینی و ظرفیت‌ها آگاه شویم.
 
وی با اشاره به اینکه فقط محور خشکی را نبینیم، محور دریا را هم ببینیم، اظهار کرد: از دریا استفاده نکردیم.
 
استاندار جدید مازندران در پایان گفت: چهار سال وقت محدودی است، چشم به هم بزنیم من هم باید تودیع شوم، به کمک تک‌تک مردم و هم‌دستی با هم و به حق اربعین حسینی کاری جهادی، حسینی و انقلابی را شروع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار