مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: نخستین جشنواره فرهنگی هنری با موضوع خودمراقبتی از دوم تا چهارم اسفند ماه امسال در جهرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳ 15 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، جواد قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:نخستین جشنواره فرهنگی هنری با موضوع خودمراقبتی از دوم تا چهارم اسفند ماه امسال در جهرم برگزار می‌شود، این جشنواره که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، جسمی و روانی، تغذیه، محل کار با موضوع ویژه خودمراقبتی در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی، نشریات، وبلاگ‌نویسی و نرم‌افزار است و در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون 400 اثر از شرکت‌کنندگان دریافت شده و داوری بخش‌های مختلف نیز در حال انجام است.

قاسمی بیان کرد: غرفه‌های صنایع‌دستی، عکاسی، نقاشی، خطاطی، معرق، کاریکاتور، پوستر، مقالات (با موضوع ویژه خودمراقبتی) از 27 بهمن‌ ماه جاری در سایت این دانشگاه برپا می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: مراسم اختتامیه این همایش چهارم اسفند ماه امسال در سالن آمفی‌تئاتر پردیس این دانشگاه با حضور مدعوین و برگزیدگان برگزار و به سه برگزیده در 36 رشته و سه بخش (دانشجویی، اساتید و کارکنان) کارت هدیه، تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود و برگزیدگان رشته‌های مجری‌گری، خوانندگی، تئاتر، مشاعره و قصه‌خوانی در مراسم اختتامیه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در حاشیه جشنواره برنامه‌هایی از قبیل کارگاه خودمراقبتی، بازدید از مناطق تاریخی و باستانی شهر جهرم‏‏‏، اجرای برنامه‌های محلی و نمایش رسوم و فرهنگ قومیت‌های مختلف کشور اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار