مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اتباع عراقی دارای مدارک هویتی، خارج از سیستم حج و زیارت مجاز هستند تا طبق قانون به کنسولگری مراجعه کرده و ویزا دریافت کنند.
کد خبر: ۵۱۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 29 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حامد دارابی، اظهار داشت: روند ثبت نام برای ویزا به این دلیل کُند شده که دپوی گذرنامه‌ها در کنسولگری عراق موجب شده تا کنسولگری نهایتا، روزی ۱۰۰۰ ویزا صادر کند.
مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: ما فعلا نمی‌توانیم از مردم گذرنامه دریافت کنیم چراکه باید تعهدات قبلی‌ها را انجام دهیم.

وی در خصوص نرخ صدور ویزا گفت: حداکثر قیمت ۲۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان و حداقل آن ۱۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان است، خارج از این مبلغ اگر از سوی دفاتر زیارتی ما گرفته شود قطعاً در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد خواهیم کرد.

دارابی بیان کرد: تا امروز  گزارشی نیز به دست ما نرسیده اما تعدادی دلال هستند و ما نیز بارها اعلام کردیم که زائران هرگز بدان‌ها اعتماد نکنند چراکه ویزاهای آنها این دلالان جعلی است و مورد تایید  نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: اتباع عراقی که دارای مدرکی دال بر این باشد که  این افراد خود و یا خانواده‌هایشان عراقی هستند، خارج از سیستم حج و زیارت مجازاند تا طبق قانون به کنسولگری مراجعه کنندو ویزا دریافت کنند.

دارابی خاطرنشان کرد: مردم شریف قول می‌دهم ظرف دو سه روز آینده تکلیف ۱۰ هزار ویزا مشخص شود و با تمام توان برای دریافت گذرنامه‌های جدید در خدمت مردم خواهیم بود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار