رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ارائه خدمات درمانی به اتباع عراقی در استان ایلام بیشتر می شود
کد خبر: ۵۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 22 June 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ارائه خدمات درمانی به اتباع عراقی در استان ایلام بیشتر می شود.

علی دلپشیه گفت: به دلیل همجواری استان ایلام با چند استان از کشور عراق، افزایش خدمات درمانی برای اتباع اعم از مسافران، گردشگران و ...بیشتر می شود.

وی بیان داشت: هم اکنون چند تفاهم نامه هکاری برای خدمات درمانی به مسافران عراقی با مراکز درمانی استان منعقد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان داشت: بیمارستانهای مرکز استان و شهرستان مهران هم اکنون از امکانات و تجهیزات خوبی در جهت توسعه خدمات درمانی به اتباع عراقی برخوردار است.

این مسئول اظهار داشت: حوزه سلامت و پزشکی استان ایلام قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای دارد که استانهای مختلف عراق در نظر دارند با استان همکاری های گسترده ای دشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: در راستای انعقاد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با استانهای مختلف کشور عراق در زمینه توریست درمانی، انجام عمل جراحی زیبایی اتباع عراقی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در بحث جراحی های زیبایی هم اکنون یک مرکز نیمه دولتی در بیمارستان طالقانی شهر ایلام ایجاد شده است که اتباع عراقی می توانند از آن استفاده کنند.

دلپیشه عنوان کرد: با توجه به نقاط مثبت و مطلوب استان ایلام در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی این آمادگی را داریم که در این زمینه با استانهای عراق همکاری های ویژه ای داشته باشیم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار