در هفته جاری
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: پدیده جوی غالب استان یزد در هفته جاری آسمان صاف و آفتابی و شب‌های خنک است.
کد خبر: ۵۱۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 21 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»،سیدعباس میرحسینی در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری گفت: از اواسط هفته گذشته با نفوذ زبانه‌های پرفشار به یزد شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم به صورتی که دیروز صبح سردترین روز را در سال زراعی جاری داشتیم.

وی افزود: روز گذشته دمای صبح گاهی در یزد به 10 درجه سانتی‌گراد رسید و سبز دشت با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده است. امروز صبح نیز دمای کمینه شهر یزد به 11 درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: برای امروز پیش‌بینی می‌شود در طول هفته جاری به‌واسطه صاف بودن جریانات سطح فوقانی پدیده جوی خاصی را در استان شاهد نبوده و روزهای آفتابی و صاف و شب‌های خنکی را پیش رو داشته باشیم.

میرحسینی تأکید کرد: ازلحاظ دمایی تا اواسط هفته تغییراتی در سطح استان نخواهیم داشت و مردم شب‌ها و صبح‌های سرد و خنکی را تجربه می‌کنند؛ اما از اواسط هفته جاری تا پایان هفته دمای هوای استان به‌تدریج افزایش‌یافته و هوا گرم‌تر می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: دیروز دمای بیشینه و کمینه شهر یزد به ترتیب به 27 و 11 درجه سانتی‌گراد رسید که انتظار داریم این روند امروز نیز ادامه داشته باشد. دمای هوای ساعت 8 صبح شهر یزد 16 درجه بوده که نسبت به‌روز گذشته دو درجه افزایش‌یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار