فرماندار فیروزآباد از راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات صنایع‌دستی، خانگی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 31 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم استوار میمندی در مراسم بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فیروزآباد که در حوزه فنی و حرفه‌ای خواهران با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند کمک بسیار بزرگی به تولید و اشتغال کند سازمان آموزش فی و حرفه‌ای است.

 وی افزود: تأسیس بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی، حرفه‌ای و خانگی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی بود که در یکی دو سال اخیر پیگیری آن صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

فرماندار فیروزآباد بابیان اینکه بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی که قرار است همه‌روزه فعال باشد در آینده نزدیک افتتاح می‌شود، ادامه داد: درصورتی‌که این بازارچه راه‌اندازی شود محصولات کمیته امداد، صنایع‌دستی و گردشگری، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی در آن عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: نمایشگاهی که در مرکز فنی و حرفه‌ای مشاهده می‌شود با اجناسی که دارای تنوع بالا، قیمت کم و کیفیت مطلوب هستند می‌تواند موجب تقویت اقتصاد و اشتغال شهرستان شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ابراز داشت: نبود مکان برای معرفی محصولات صنایع تولیدی در شهرستان نشان از ضعف اقتصادی بوده که این امر به جد پیگیری شده و در چند مدت آینده مرتفع خواهد شد.

استوار میمندی با اشاره به اشتغال جوانان و ضریب بیکاری در سطح کشور گفت: بحث اشتغال و بیکاری جوانان در سطح کشور به‌گونه‌ای شدت پیداکرده که به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه دولت و مجلس مطرح‌ شده است.

وی در پایان ابراز داشت: بیکاری جوانان را باید با آموزش، مهارت و حمایت آنان در عرصه تولید از بین برد و این امر با اتحاد، همدلی، همراهی و هماهنگی تمام مسئولان محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار