گزارش اولیه پلیس منتشر شد
شامگاه دوشنبه دو برادر در شهرک سینای اردبیل بر اثر تیراندازی به قتل رسیدند.
کد خبر: ۴۷۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 15 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی دادستان اردبیل در این باره گفت: موضوع این حادثه با حضور بازپرس جنایی، دادستان، رئیس پلیس آگاهی، فرماندهی انتظامی استان و تیم بررسی صحنه جرم در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: این دو برادر در حین ورود به منزل و زمانی که قصد پارک کردن خودروی خود را داشتند از پشت مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و متاسفانه فوت می‌کنند.
عتباتی تصریح کرد: قاتل یا قاتلین این حادثه بعد از قتل این دو برادر از محل متواری شده‌اند که تحقیقات برای شناسایی این افراد در محل در حال انجام است.

ناصر عتباتی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم از انتشار هرگونه گمانه‌زنی و اخبار غیرموثق از این حادثه خودداری نمایند و تنها اخبار این حادثه را از طریق مراجع خبری رسمی پیگیری کنند.

وی افزود: با دستور قضایی سریعا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه و یافتن علل این حادثه ادامه خواهد یافت.

 

با توجه به وقوع تیراندازی منجر به فوت دو نفر با هویتهای معلوم در شهرک سینا، ابتدای راه انزاب، اکیپهای تخصصی پلیس و مراجع قضایی در محل حضور داشته و در حال انجام تحقیقات هستند.

طبق گزارش مردمی، مقتولین دو برادر ٢۴ و ٢۷ ساله بوده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل قتل در شهرک سینا را تایید کرد.

گزارش مقدماتی پلیس

ساعت 22 و 30 دقيقه ديشب در پي اعلام مركز فوريتهاي پليس 110 مبني بر تيراندازي و قتل دو نفر در شهرك سينا، اول سه راه انزاب؛ بلافاصله مسئولين ارشد انتظامي استان و رئيس پليس آگاهي به همراه اكيپهاي تخصصي و عملياتي شامل متخصصين تشخيص هويت ، كارآگاهان بررسي صحنه جرم و ... در محل اعلامي حضور و به بررسي جوانب مختلف حادثه پرداختند.
 
در بررسی های اولیه مشاهده شد يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ در محل متوقف شده و دو نفر به هويت‌هاي حامد.ك متولد 1372 و احمد.ك متولد 1369 كه هر دو برادر بوده و داراي شغل نقره فروشي واقع در مركز شهر هستند، در محل به قتل رسیده اند.
 
سريعأ با دستور فرماندهی انتظامي استان ، كليه يگانهاي پليس به حالت آماده باش درآمده و طرح كنترل استانی در خصوص بررسی افراد و خودروهای مشکوک با تصور احتمال سرقت نقره و طلاجات با توجه به شغل و حرفه مقتولین به مرحله اجراء در آمد.
 
با ورود دادستاني، پزشكي قانوني و ساير مبادي زيربط ، متوفيان جهت معاينات بيشتر به پزشكي قانوني دلالت و خودرو پرايد به پليس آگاهي هدايت و مغازه مقتولين مورد نظر با دستور مقام قضايي و بررسي در مراحل بعدي توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي پلمب شد.
 
طبق نظريه اوليه احتمال اينكه مقتولين با سلاح ساچمه اي به قتل رسيده باشند متصور  بوده و با نظريه پزشكي قانوني اعلام خواهد شد.
 
پليس اردبيل ضمن قدردانی از همكاري شايسته عموم مردم ولائي استان و اصحاب رسانه با مأمورين در اجراي عمليات، ضمن دعوت همگان به شكيبايي و بردباري ، اين اطمينان را مي دهد كه زبده ترين كارآگاهان جنايي پليس مشغول تحقيقات در این زمینه هستند.
 
 پليس اردبيل هر گونه اخبار و شايعات در شبكه هاي اجتماعي را رد و از عموم عزيزان مي خواهد اخبار را  تنها از كانال و سايت پليس و همچنين مراجع ذيصلاح پيگيري و دريافت کنند.

اخبار بعدی به محض حصول نظریه های قطعی اطلاع رسانی خواهد می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار