جواد آرین منش:
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: در این که جریان اصولگرایی حتما باید به جاذبه خودش بیفزاید تردیدی نیست اما این جاذبه با حرکت های ظاهری و مصنوعی میسر نمی شود و می بایست نخبگان، عقلا و اندیشمندان جریان اصولگرا با آسیب شناسی و برنامهریزی اساسی در جهت رفع ایرادات و بالابردن ظرفیت ها و جاذبه ها برای انتخابات بعدی تلاش کنند.
کد خبر: ۴۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 07 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد آرین منش با بیان این مطلب اظهار کرد: گاهی تلقی می شود که اگر جریان اصولگرا در انتخابات پیروز نشد به این دلیل بود که توجه لازم به مفاهیمی همچون هنر، موسیقی و جوانان را نداشته است و بنابراین ما باید برخی از رفتارهایی که رقیب بیشتر به آن اهتمام دارد را انجام دهیم، درحالی‌که اینطور نیست و طرفداران جریان اصولگرایی انتظارشان توجه این چنینی به اینگونه هنرهای مبتذل نیست و اصلاح طلبان و اصولگرایان اصیل با چنین رفتارهایی قطعا مخالف هستند.

وی ادامه داد: با چنین تحلیل های اشتباهی است که امروز می بینیم با انجام برخی حرکت های تصنعی و به عاریت گرفته شده از جریان رقیب، افرادی در جناح اصولگرایی به دنبال رویش‌ها هستند، اما بعید نیست در آینده ای نه چندان دور همین افرادی که امروز برایشان هزینه می‌کنیم عامل تخریب جریان اصولگرایی شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی تاکید کرد: شخصیت‌های جریان اصولگرایی نباید خودشان را برای چنین افرادی هزینه کنند.

نماینده سابق مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز دو جریان سیاسی در کشور فعالیت می کنند که تحت عناوین اصولگرا و اصلاح طلب معروف شده اند، اظهار کرد: هرکدام از این جریان‌ها پیشینه تاریخی، گفتمان و کلیدواژه‌های متفاوتی دارند که با جریان دیگر تقاوت های اساسی دارد.

آرین منش ادامه داد: یک جریان بیشتر به انقلابی و ارزشی بودن، توجه به اسلامیت نظام، مناسک دینی، مذهبی و اعتقاد کامل از رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه و کلیدواژه‌هایی نظیر امر به معروف و نهی از منکر، جهاد، آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب توجه دارد و جریان دیگر بیشتر به مردم سالاری، جمهوریت نظام، شادی، نشاط، توجه به جوانان و رویکردهای جوانانه همانند موسیقی توجه دارد.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به نوعی حرکت کنیم که هم شادی و نشاط را در برمی گیرد و هم شامل مفاهیم و ارزش های دینی می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اصولگرایی نیازمند بازسازی در گفتمان و تجدید نظر در روش‌ها و استراتژی‌ها است، گفت: در این که جریان اصولگرایی حتما باید به جاذبه خودش بیفزاید تردیدی نیست اما این جاذبه با حرکت های ظاهری و مصنوعی میسر نمی شود و می بایست نخبگان، عقلا و اندیشمندان جریان اصولگرا با آسیب شناسی و برنامه‌ریزی اساسی در جهت رفع ایرادات و بالابردن ظرفیت ها و جاذبه ها برای انتخابات بعدی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار