توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد صورت گرفت؛
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در جریان بازدید از اکیپ‌های نظارتی این سازمان بر اجرای طرح ضوابط تبلیغات شهری و جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز سطح شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۴۷۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 03 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: به منظور یکسان سازی تابلوهای غیرمجاز، آراستگی و زیبایی منظر شهری، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی های بصری و تابلوهای غیراستاندارد و نصب تابلوهای استاندارد باید نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تمهیدات ویژه‌ای اخذ شود.
وی افزود: در همین راستا 12 تیم گشتی متشکل از 24 نفر پرسنل و 6 نفر نیروی انتظامی وظیفه نظارت بر تابلوهای سطح شهر و جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز را بر عهده دارند که در دو شیفت از ساعت 8 تا 21 در حال انجام وظیفه هستند.
محبی ادامه داد: علاوه بر این، تیم‌های گشتی راهنمایی‌های لازم به منظور آگاهی از ضوابط  تبلیغات شهری را به مودیان و مالکان ارائه می‌کنند و در صورت مشاهده نصب تابلوهای غیرمجاز نسبت به جمع‌آوری آن اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان با اشاره به طرح اصلاح و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری غیر مجاز عنوان کرد: به منظور اجرایی شدن این طرح و آگاهی بخشی بیشتر، جلسات متعددی با اتحادیه‌ها و صنوف با هدف آموزش ضوابط و استانداردهای تابلوهای معرف کاربری و تبلیغات شهری برگزار شد و همچنین پیام‌های آموزشی در این زمینه به مدت یک ماه بر روی بیلبوردهای سطح شهر اکران شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون بیش از دو هزار و 100 تابلو غیرمجاز با مساحتی بالغ بر 23 هزار مترمربع در سطح شهر جمع آوری شده است که این طرح تا ساماندهی تمامی تابلوهای شناسایی صنوف غیرمجاز ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار