در پی این انفجار ۷ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شده و مصدومین را به بیمارستان منتقل کرد. ۴۰ مغازه نیز تحت تاثیر این انفجار قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 30 July 2017
به گزارش تابناک تبریز،معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز شهری در شهر زنجان 6 تن را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.


ابوالفضل رستمی در گفت و گويي افزود: در این حادثه که حوالی ساعت 9:30 صبح امروز /یکشنبه/ اتفاق افتاد بخشی از طبقه بالای چند مغازه واقع در خیابان ضیایی زنجان تخریب شد و چند نفر از ساکنان این منزل و منازل اطراف نیز از نواحی مختلف بدن دچار آسیب دیدگی شدند.
وی اظهار کرد: شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه ها شکسته و درب ها و پنجره ها نیز از جا کنده و به شعاع 10 تا 15 متری محل وقوع حادثه پرتاب شدند.
رستمی افزود: ساعت 9:33 موضوع حادثه انفجار به این سازمان اعلام و بلافاصله پنج اکیپ آتش نشانی از ایستگاه های 1 و 2 در قالب پنچ گروه جستجو و نجات و 2 گروه اطفاء حریق عازم محل شدند.
وی تصریح کرد: هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و عوامل آتش نشانی در پی جستجو برای یافتن مصدومان احتمالی دیگر هستند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: وقوع این حادثه ساعت 9:33 صبح به اورژانس زنجان اعلام و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های قائم، فاتح، مرکز و سهند، عازم محل شدند.
جواد مرادی افزود: تاکنون 6 نفر از مصدومان که شامل 2 زن و 4 مرد بودند پس از اقدامات پیش بیمارستانی به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند که وضعیت یکی از آنان که دچار سوختگی شده است مناسب نبود.
وی اظهار کرد: چند منزل مسکونی نیز بر اثر این حادثه آسیب دیده اند و عوامل امداد و نجات در پی یافتن دیگر مصدومان احتمالی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :