صنعت انتقال تجهیزات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین آغازی موفقیت آمیز در روآندا داشته است و در این کشور آفریقایی برای انتقال خون به بیمارستان ها از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود. شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ انگلیسی گزارش داد
کد خبر: ۴۶۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 25 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت کن نیوز،صنعت انتقال تجهیزات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین آغازی موفقیت آمیز در روآندا داشته است و در این کشور آفریقایی برای انتقال خون به بیمارستان ها از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود.

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ انگلیسی گزارش داد اکنون به لطف ابتکار یک شرکت نوپای کالیفرنیایی انتقال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بخش های مختلف روآندا ممکن شده است که این گونه تجهیزات را به مناطق غیر قابل دسترسی در پایتخت منتقل می کند.
خبرنگار فرانس ۲۴ درباره یک پایگاه پرواز این هواپیماهای بدون سرنشین در روآندا توضیحاتی داد و گفت این هواپیماها حامل بسته های خون هستند و به بهبود شرایط بهداشتی و پزشکی در این کشور کمک می کنند. بیمارستان ها در روآندا طی روز با ارسال پیامک یا تماس های تلفنی درخواست خود را ارائه می دهند و مسئولان با دریافت این پیام ها محموله های خونی را در این هواپیماهای بدون سرنشین قرار می دهند، که شرکت نوپای زیپ لاین مبدع آن است. این هواپیماها در مدت زمان بسیار کوتاه تری در مقایسه با آمبولانس ها می توانند محموله ها را به مقصد برسانند.

یکی از افراد محلی در کیگالی – پایتخت روآندا – گفت: «قبلا چیزی شبیه به این را ندیده بودیم. ما از هر کسی که این شیوه را طراحی کرده است، قدردانی می کنیم.»

انتقال تجهیزات و محموله های پزشکی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انقلابی در بخش درمانی روآندا ایجاد کرده است.

دکتر پاسکال انگیرو ونسانگا مدیر بیمارستان نیانگا گفت: «ما دیگر بیماران را به سبب نبود خون از دست نمی دهیم.»

شرکت زیپ لاین قصد دارد انتقال محموله های پزشکی را در سراسر روآندا گسترش دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار