هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت 19 و 20 خرداد ماه در محمودآباد برگزار شد .دکتر اکبر نعمت الهی در این نشست ، با اعلام این که حوزه آموزش یکی از مسائلی بود که پیگیری شد و به نتیجه رسید، گفت: پس از مشخص کردن استاندارد های آموزش، سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی تعریف و تدوین شد و با مشخص شدن مجری، این دوره ها به زودی آغاز می شوند.
کد خبر: ۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 11 June 2015
به گزارش تابناک، دکتر اکبر نعمت الهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت، با اعلام این که حوزه آموزش یکی از مسائلی بود که پیگیری شد و به نتیجه رسید، گفت: پس از مشخص کردن استاندارد های آموزش، سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی تعریف و تدوین شد و با مشخص شدن مجری، این دوره ها به زودی آغاز می شوند.

مدیر کل روابط عمومی صنعت نفت، با اشاره به فعالیت هایی که برای کارکنان روابط عمومی انجام شده است، گفت: برخی فعالیت ها در جهت ارتقا جایگاه کاری و برخی اقدامات در جهت حل مسائل شخصی افراد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با همفکری مسائل کارمندان را بررسی کرد، گفت: روسای چهار شرکت اصلی باید پیشنهادات خود را ارائه کنند و با همفکری مسائل کارمندان را بررسی و با دسته بندی کارکنان و نیازهای هر دسته به حل این مسائل در جهت ارتقا سازمان کمک کنیم.

نعمت اللهی با بیان اینکه همدلی و همزبانی بین کارمندان روابط عمومی به ایجاد سازمانی سلامت و پویا کمک می کند و در نهایت بستر ارتقا جایگاه روابط عمومی را فراهم می سازد، متذکر شد: اطلاع رسانی شفاف و به موقع از وظایف روابط عمومی ها است زیرا با این اقدام از اطلاع رسانی نادرست جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی صنعت نفت در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان روابط عمومی مجموعه نفت گفت: همدلی و همزبانی بین کارمندان روابط عمومی عامل مهمی برای ایجاد سلامت سازمانی و ارتقا جایگاه روابط عمومی به شمار می رود و امید است با نهادینه کردن این هم صدایی اهداف مجموعه نفت را بیش از گذشته به پیش ببریم.
 

مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران  نیز دراین نشست، با اشاره به اینکه روابط عمومی صنعت گاز از سالها پیش به صورت پیوسته و با احساس مسئولیت در قبال نسل آینده به لزوم صیانت از گاز طبیعی به عنوان یک منبع ملی و حیاتی پی برده است، افزود: در این راستا برنامه ریزی و اقداماتی جهت ایجاد تغییرات لازم در الگوهای مصرفی معمول در مصرف گاز طبیعی و روشن شدن اهمیت گاز طبیعی در جمع افکار عمومی انجام و همچنان این تلاشها ادامه دارد.

بوجارزاده خاطرنشان نمود: این امور با برنامه ریزیهای گسترده و همه جانبه در اکثر زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، رسانه ای، اطلاع رسانی و در راستای استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی، طرحها و برنامه های فرهنگی و اجرایی وسیعی را در سطح کشور اجرا نموده و امید دارد این مجموعه فعالیتها موجب شکل گیری فرهنگ صحیح مصرف در میان افراد جامعه شده شود.

وی به برخی از اقدامات روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با هدف آموزش و فرهنگ سازی عمومی مردم در مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سال 1393 اشاره و افزود: مشارکت در تولید وپخش 50 برنامه 20 دقیقه ای باموضوع آموزش اصول ومصرف بهینه گاز طبیعی ازطریق شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش آگهی های فرهنگی آموزش اصول ومصرف بهینه گاز طبیعی از شبکه های مختلف تلویزیون، پخش آگهی های معرفی اقدامات صنعت گاز از شبکه های مختلف و همچنین پخش روزانه 6 هزار ثانیه پیامهای فرهنگی از 103 ال سی دی مستقر در فرودگاه مهراباد را از جمله این اقدامات برشمرد.

بوجارزاده یادآور شد: ساخت مستند مدیریت بحران گاز در سرمای سال92 ، تهیه و تولید 12 شماره ماهنامه ندای گاز، تهیه وتولید 30 قسمت انیمیشن باموضوع صرفه جویی، پخش 19 برنامه مستند 10 دقیقه ای از طریق شبکه یک سیما، درج پیامهای صرفه جویی و ایمنی در بیش از 20 روزنامه اصلی کشور به صورت روزانه و انجام بیش از 80 مورد مصاحبه با مدیر عامل و سایر مدیران ارشد از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سال 93 است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، خاطرنشان نمود: روابط عمومی صنعت گاز همچنین به تدوین فرایند های کاری روابط عمومی، تعیین سرفصلهای مورد نظر برای فرهنگ سازی و ابلاغ به شرکتها و مناطق تابعه؛ برنامه ریزی، پیگیری، تدوین و ابلاغ منشور اخلاقی روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران اقدام نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار