نحوه تعامل بین دولت آقای روحانی و اصلاح‌طلبان باید به گونه‌ای باشد که بتوان به سمت یک موفقیت نسبی حرکت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 19 July 2017
به گزارش تابناک : خیلی اشتباه است که بگوییم در حالی که ما عامل پیروزی آقای روحانی بودیم اما دولت آن‌طور که باید و شاید و در حد انتظارات در دولت به ما سهم نداد. این جمله برای این ارتباط بین اصلاح‌طلبان و دولت سم است و متاسفانه برخی چهره‌های اصلاح‌طلب آن را به کار برده‌اند.
باید توجه داشت که مساله اصلی اصلاح‌طلبان یا دولت نیستند بلکه موضوع مهم انتخابات سال ١٤٠٠ است. هریک از این دو جریان بر این اساس باید نهایت تعامل را با یکدیگر داشته باشند.
می‌توان گفت که دود عدم توفیق دولت آقای روحانی در چشم اصلاح‌طلبان خواهد رفت. لذا همه آنچه در این میانه شکل می‌گیرد باید همکاری و یکدستی باشد. اگر اصلاح‌طلبان اصرار دارند که فرد خاصی در دولت باشد از باب این نباید باشد که چون اصلاح‌طلبان در رای‌آوری کمک کرده‌اند پس باید سهمی را برای اصلاحات قایل شوند. به هیچ‌وجه نباید سهم‌خواهی مطرح باشد. اصلاح‌طلبان و جریان اعتدال باید مثل فرزند خود به دولت آقای روحانی نگاه کنند. تلاش کنند که این فرزند به بهترین نحو عمل کند.
با توجه به اینکه چه نقص‌هایی در کار دولت هست، باید تلاش کرد تا نقایص رفع شود. اگر اصلاح‌طلبان اصرار می‌کنند که فردی در دولت باشد یا اهل سنت، کردها و زنان باید در کابینه باشند به واسطه سهم‌خواهی آنان نیست بلکه به خاطر توجه به مطالبات مردم است. این امر کمک می‌کند تا وضعیت آقای روحانی مستحکم‌تر شود.





منبع : روزنامه اعتماد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار