مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: فعالیت اکیپ‌های نظارتی بر فرآورده‌های خام دامی از ۲۵ خردادماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید روحانی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان اکیپ‌های نظارتی بر محصولات گوشتی در مراکز فروش مواد پروتئینی تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد اکیپ‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: 75 اکیپ نظارتی بر فرآورده‌های خام دامی به صورت ثابت و سیار نظارت بر فرآورده‌های خام دامی شامل شیر، گوشت مرغ، ماهی و قرمز را در آستانه ماه مبارک رمضان برعهده دارند.

روحانی نژاد با بیان اینکه فعالیت اکیپ‌های نظارتی بر فرآورده‌های خام دامی از 25 خرداد آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: 150 نفر نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در اماکن توزیع مواد غذایی در قالب 45 اکیپ سیار و 30 اکیپ ثابت را در آستانه ماه مبارک رمضان به عهده دارند.

روحانی‌نژاد عنوان کرد: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی علاوه بر مراکز عرضه مواد پروتئینی همچون کشتارگاه‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و قصابی‌ها نظارت در رستوران‌ها، کترینگ‌ها، رستوران‌های بین راهی نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به‌ اینکه اکیپ‌های نظارتی به‌صورت نامحسوس فعالیت می‌کنند، بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه 1512 تماس بگیرند و شکایت خود را از واحد صنفی مربوطه اعلام کنند و ماموران نظارتی در کوتاه‌ترین زمان شکایت مذکور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه ساعات فعالیت اکیپ‌های نظارتی متفاوت است، بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان میزان تقاضا مردم افزایش پیدا می‌کند بنابراین مردم اقدام به خرید فرآورده‌های گوشتی دارای مهر دامپزشکی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار