معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: امکانات ورزشی استان مربوط به همه مردم استان است نه دستگاه اجرایی یا شخصی خاص.
کد خبر: ۴۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، بهروز اکرمی در جمع روسای هیئت های ورزشی استان هرمزگان، افزود: من صحبتم را با این سوال آغاز خواهم کرد، شما متولی ورزش استان در حوزه های مختلف هستید آیا حال ورزش استان ما خوب است یا نه ، اگر خوب است تلاش کنیم بهتر شود، اگر بد است هم باید تلاش کنیم خوب شود، به عبارتی اگر خوب است حاصل عملکرد ماست و اگر نیست مقصر ما مسئولانی هستیم که باید پاسخگو باشیم.
 
وی اظهار کرد: انسان اگر مسئولیتی را پذیرفت باید با جان و دل کار کند و با کمبود ها هم وظایف خودش را انجام دهد.
 
اکرمی با اشاره به اینکه درد دیرینه کمبود اعتبارات است مختص این جلسه نیست، تصریح کرد: اولین و بزرگترین معضل کمبود اعتبار است، خداوند یک توانایی به عنوان خلاقیت در نهادمان گذاشته است که نباید دست روی دست بگداریم و به خاطر این که اعتباراتمان کافی نیست کار نکنیم .
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: وقتی تصمیمی می گیرید سماجت بخرج دهید و آن قدر پیگیری کنید تا به نتیجه برسید. مسئولین هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی کنند تا بنده به عنوان معاون استاندار اداراتی که امکانات ورزشی دارند را پای کار بیاورم.
 
اکرمی اضافه کرد: صحیح نیست ادارات امکات ورزش داشته باشند و ما از کمبود امکانات جهت اوقات فراغت دغدغه داشته باشیم؛ هیئت ها باید شناسنامه داشته باشند و مطمئن باشید اگر شناسنامه داشته باشید شخص استاندار ورود خواهد کرد.
 
این مقام مسئول همچنین خواستار خودداری هیئت های ورزشی از طرفداری از حزب یا فرد خاصی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شد.
 
وی در پایان گفت: باید به عنوان روسای هیئت های ورزشی با دست پر بیایید و برنامه داشته باشید تا ضابطه مند ورود نماییم و همین جا با صراحت اعلام می کنم که امکانات ورزشی استان مربوط به همه مردم استان است نه ارگان یا شخصی خاص.
 
همچنین مشاور ورزشی استاندار هرمزگان در این نشست افزود: ورزش استان مشکلاتی دارد که نگاه ویژه ای می طلبد از این رو باید جامعه را به سمت شادابی هدایت کنیم .
 
فریدون الهامی در باره فعالیت مجمع خیرین استان هرمزگان بیان کرد: باید به دریا بیشتر توجه شود باید در تابستان آموزش شنای دریایی بگذاریم مگر در زمان ما استخر بود؟ اما همه فن شنا را آموختیم.
 
وی اضافه کرد: درباره اوقات فراغت حرف می زنیم آیا دمای سالن های ما در حدی هست که بچه ها ورزش کنند و باید باید این معضلات را اورژانسی حل کنیم.
 
مشاور ورزشی استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: دغدغه ملی پوشان استان اشتغال است که مسوولان باید در این باره تمهیداتی را بیاندیشند.
 
الهامی در پایان همچنین توجه مسئولان استان هرمزگان به تیم فوتسال آذرخش که هم اکنون برای حضور در مسابقات لیگ برتر دچار مشکلات مالی است را امری ضروری دانست.
 
همچنین مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخون اظهار کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور مشکلات زیادی داریم و هر آن ممکن است خبر انحلالش به سبب مسایل مالی به گوش برسد.
 
احمدی تصریح کرد: بخش صنایع سهم خود را به ورزش استان ادا نکرده است که این مهم باید حل شود ، آنان به شهردار بندرعباس هم گفته اند یک ریال عوارض نمی دهیم چون ما خارج از محدوده هستیم اما صنایع در اصفهان ورزش این استان را دگرگون کرده اند.
 
در این جلسه ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان استان گزارشی از وضعیت ورزش استان را ارائه و سپس جهانبخش ، کریم زاده ، قریشی ، جباری زاده ، دکتر گایینی ، خانم پورغلام ، خواجه فینی ، مهینی نسب  و جاویدان به ترتیب به عنوان نماینده هیئت های ورزش های همگانی ، هیات فوتبال ، ورزش ناشنوایان ، ژیمناستیک ، پزشکی ورزشی ، ورزش بانوان ، اداره ورزش و جوانان قشم و  کبدی ، شنا و ورزش نابینایان و کم بینایان مشکلات هیئت های خود را بیان کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار