رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: شکایت مردمی از مجموعه قضایی استان به دلیل عملکرد متعهدانه این مجموعه گسترده نیست.
کد خبر: ۴۴۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 28 June 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در مجموعه قضایی موضوع رضایتمندی مراجعان از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی افزود: به دلیل اینکه بخشی از مراجعان در پرونده‌های قضایی محکوم می‌شوند و در برخی مواقع رسیدگی به برخی پرونده‌ها به دلیل حساسیت ویژه زمان‌بر است؛ طبیعتاً ممکن است نارضایتی به وجود آید.

رئیس‌کل دادگستری استان تأکید کرد: با این وجود عملکرد کارکنان و تمامی حوزه‌های دستگاه قضایی رصد می‌شود تا به امورات مراجعان درست و صحیح رسیدگی شود.

قاصدی افزود: در سال گذشته همکاری سه نفر از همکاران قضایی به دلیل بی‌توجهی به مسئولیت‌ها منفک شد و علاوه بر این با ۲۵ نفر کارچاق‌کن که هیچ ارتباطی با دستگاه قضایی نداشتند برخورد کردیم.

وی تصریح کرد: برخی افراد با این ادعا که می‌توانند روند پرونده را تسریع بخشند با دریافت پول از مردم سوءاستفاده می‌کردند که با همگی آن ها برخورد و در ادامه مشخص شد که این افراد ارتباطی با دستگاه قضایی نداشته و از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کردند.

رئیس گل دادگستری استان متذکر شد: مجموعه قضات استان افرادی متعهد و متدین هستند و در مجموع می‌توان با قطعیت گفت که شکایت از عملکرد مجموعه‌های قضایی به ندرت مشاهده می‌شود.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار