مدیرکل‌ تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی «ضیافت» طی ماه رمضان در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، ضمن اعلام اجرای طرح «ضیافت» طی ماه رمضان در استان کرمانشاه گفت: این طرح در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استانداری و در این اداره کل با هدف پیشگیری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان به اجرا در می‌آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: طی این طرح نظارتی فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی تشدید می‌شود.

وی افزود: این طرح به منظور کنترل و نظارت بر واحد های صنفی اجرا می شود و مکان های خرید و فروشگاه های بزرگ عرضه کننده کالا های ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم را در حیطه صلاحیت های سازمانی و چارچوب ضوابط و مقررات در زمینه رسیدگی به تخلفات احتمالی و اعمال قانون در دستور کار خود قرار داده است.

جودکی تصریح کرد: از قبل نیز بستر سازی اقدامات اجرایی آن را با اطلاع رسانی لازم و تشکیل کارگروه گشت مشترک با آمادگی رئیس شعبه گشت ها به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی، تامین خودروی گشت با آرم گشت سیار و متحدالشکل و نصب تابلو گشت سیار بر روی خودرو ها و ... انجام داده ایم.

وی حمایت مسئولین را در این راستا خواستار شد و گفت: به‌منظور پیشگیری، کنترل و نظارت بر بازار و جلو گیری از افزایش قیمت برخی کالاها در ماه مبارک رمضان از جمله محصولات پروتئینی مرغ و گوشت، برنج، حبوبات، چای، روغن، قندوشکر، خرما و زولبیا و بامیه و ... - که این افزایش حجم تقاضا و خرید از سوی مردم، نگرانی‌هایی درخصوص سودجویی‌ دلالان و به دنبال آن گران‌فروشی در بازار را به وجود می‌آورد-  تعزیرات حکومتی اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ازابتدای اردیبهشت ماه تا پایان ماه مبارک با آمادگی قبلی و برنامه ریزی کرده است.

جودکی هدف اصلی از اجرای طرح ویژه ضیافت در ماه مبارک رمضان را نظارت بر بازار و حضور محسوس تعزیرات حکومتی در راستای یاد آوری به صاحبان واحد های صنفی در 

زمینه لزوم توجه به عدل و انصاف، خدمت رسانی به مردم و آرامش کسب و کار در بازار عنوان کرد و افزود در این طرح از مراکز عمده خرید، فروشگاه‌های زنجیره ای و بازارهای عرضه و فروش مواد خوراکی و لبنیاتی و مایحتاج مردمی عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تاکید کرد: طی این طرح بازرسی و نظارت بعمل می آید و با متخلفان اقتصادی برخورد و اعمال قانون می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تاکید کرد: کارگروه  گشت مشترک تعزیرات حکومتی همراه با رئیس شعبه این اداره کل و  بازرسان اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر مراجع نظارتی در دو نوبت‌کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس با هدف کنترل و نظارت واحد های صنفی در بازار و مراکز بزرگ خرید تشکیل شده و  و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و در همان محل رسیدگی و صدور رای انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح ضیافت آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و با مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی گران فروشی و نامرغوب بودن اقلام خورکی این ایام با متخلفان و گرانفروشان برابر قانون رفتار خواهد شد.

جودکی خاطرنشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵  و سامانه تلفنی و ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار