تابناک: عدنان زادهوش با هشت سال سابقه فعالیت در شواری شهر، اولویت کاری خود را متمرکز کردن بودجه شهرداری‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 14 May 2017

تابناک اصفهان: این کاندیدای شورای پنجم که دکترای پزشکی دارد و عضو فعال در کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی و بهداشت و درمان در دوره چهارم شورا بود، متمرکز کردن درآمدهای تمام شهرداری‌ها را عین عدالت می داند و معتقد است؛ این نظر که درآمد هر منطقه باید صرف همان منطقه شود در ظاهر عدالت است اما در عمق و فهم آن ظالمانه است.

وی با اشاره به اینکه با متمرکز کردن درآمد شهرداری‌ها می‌توان امکانات را به صورت یکسان توزیع کرد، می افزاید: اینکه مثلا درآمد یک منطقه ۲۰ میلیارد تومان باشد و برای این درآمدزایی هزینه بتراشد، عدالت نیست.

زادهوش که عضو كميته ناظر حسن اجرای مصوبات شورای چهارم بود، ادامه می دهد: مخالفت‌های زیادی تاکنون با طرح متمرکز کردن بودجه شهرداری وجود داشته است.

او همچنین در حوزه بهداشت و درمان به مضرات زیاد دفن زباله‌های عفونی اشاره می کند و برنامه خود را در این حوزه استفاده از دستگاه‌های پیشرفته جهانی پسماند به شکل بومی در اصفهان می داند.

زادهوش در ادامه برنامه های خود تصریح میکند که استفاده از دستگاه آر.دی.اف برای مواد غیر آلی و دستگاه ویژه زباله سوز عفونی باید در شهر اصفهان مورد استفاده قرار گیرد و اگر هم ممکن باشد دستگاه هاضم را برای شهر خریداری کنیم تا مواد عالی بازسازی و برق تولید شود.

او که عضو كميته نظارتی مناطق جنوب شهر اصفهان، میگوید: برنامه‌ریزی برای تحرک بیشتر در مردم به ویژه بانوان و سالمندان یکی دیگر از اقدامات من در شورای پنجم خواهد بود هرچند تاکنون اقداماتی در این حوزه صورت گرفته است اما نیاز به کار بیشتری وجود دارد.

این کاندیدای شورای پنجم به ایجاد سازمان گردشگری در اصفهان اشاره می کند و میگوید: با توجه به اینکه صنعت گردشگری در اصفهان بسیار خوب جواب می دهد و تاکنون در این حوزه مطلوب عمل نشده است بنابراین تلاش داریم که با ورود شهرداری به حوزه گردشگری، سازمان گردشگری را تشکیل دهیم و بسترهای آن را فراهم سازیم.

////////////////

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار