عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه باید حمایت از ورزش طبق برنامه و روی اصول باشد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس در رشته هایی همچون کاراته، تکواندو، والیبال، بسکتبال، تیر و کمان، فوتبال، ووشو و فوتبال ساحلی حضور فعالی داشته است و شاید به نوعی شهرداری بندرعباس مهمترین بازوی حمایتی ورزش هرمزگان است.
کد خبر: ۴۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 29 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره،‌ کیانوش جهانبخش در گفت و گو با ایسنا، افزود: شهرداری بندرعباس خدمات بسیاری برای ورزش استان به در طول چند سال گذشته داشته است و الان وقت آن است که باشگاهی تشکیل تا این حمایت از ورزش سازماندهی و در یک چهارچوب مشخص صورت بگیرد.
 
وی با بیان اینکه باید حمایت از ورزش طبق برنامه و روی اصول باشد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس در رشته هایی همچون کاراته، تکواندو، والیبال، بسکتبال، تیر و کمان، فوتبال، ووشو و فوتبال ساحلی حضور فعالی داشته است و شاید به نوعی شهرداری بندرعباس مهمترین بازوی حمایتی ورزش هرمزگان است.
 
جهانبخش با اشاره به تکلیف شورای شهر به شهردار مبنی بر تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهر بندرعباس، خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر اساسنامه این باشگاه تهیه و به تصویب شورا برسد تا با ارائه برنامه علاوه بودجه اختصاص یافته از جانب شورای شهر بتوان از ظرفیت بنگاه های اقتصادی در درون استان بهره بگیریم.
 
این عضو شورای شهر بندرعباس همچنین در خصوص تداوم حضور تیم فوتبال نیز اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به نوعی با هویت اجتماعی استان گره خورده و قطعأ این تیم به حضورش ادامه خواهد دید و با برنامه ریزی بهتر قطعأ بار دیگر به جایگاه حقیقی اش دست می یابد.
 
وی در پایان حمایت از تیم فوتسال آذرخش سرخون هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال را نگاه مردمی و منطقی اعضای شورای شهر دانست و عنوان کرد: نشان دادیم که خواسته های شهروندان برای اعضای شورای شهر مهمترین اولویت است و اقدامی که در جهت رضایت شهروندان باشد به طور حتم در شورای شهر به تصویب می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار