سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با رصدهای صورت گرفته ۴۰۰ بطری مشروبات الکلی در مشهد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۰۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 11 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در پی رصدهای اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا مشهد فردی که در انباری واقع در بلوار فکوری مشهد اقدام به تهیه، تولید و توزیع مشروبات الکلی می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از دریافت مجوزهای قضایی وارد محل شدند و این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

خدابخشی گفت: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در بازرسی از یک خودروی پژو پارس پارک شده در این انبار تعداد 422 قوطی مشروبات الکلی خارجی را کشف کردند.در این عملیات یک متهم دستگیر و یک متهم فرار کرد و پیگیری‌های قضایی در این باره ادامه دارد.

افزایش 4 ساعته سرویس‌دهی خط 2 قطارشهری مشهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: خط 2 قطارشهری مشهد با افزایش 4 ساعته، در ساعات 6 تا 13 سرویس‌دهی می‌کند.

هوشنگ غلام‌زاده در ارتباط با افزایش ساعت کاری در خط 2 قطارشهری مشهد اظهار کرد: اسفندماه سال 95 فاز نخست خط 2 قطارشهری مشهد را راه‌اندازی شد و روزانه از ساعت 7 تا 10 صبح به خدمات‌رسانی به مردم می‌کرد.

وی افزود: با تأکیدات شهردار و شورای اسلامی شهر و به میمنت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و در راستای رفاه حال شهروندان عزیز سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در خط دو از روز چهارشنبه 23 فروردین ماه با چهار ساعت افزایش خدمات‌رسانی از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 13 با سرفاصله زمانی 30 دقیقه خدمات‌رسانی خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل سرویس‌دهی انجام نمی‌شود، بیان کرد: با ناوگان موجود در خط 2 قطارشهری امکان جابه‌جایی 1500 نفر در هر ساعت و در هر جهت وجود دارد و آمادگی داریم تا در صورت تأمین واگن‌های مورد نیاز سرفاصله زمانی را کاهش و ساعت سرویس‌دهی را افزایش دهیم.

غلام‌زاده تصریح کرد: هم‌اکنون سرویس‌دهی خط 2 از انتهای طبرسی تا میدان شهدا به‌ صورت رفت و برگشت انجام می‌پذیرد.

جمع‌آوری بیش از 2100 تابلو غیرمجاز در یکسال گذشته

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در یکسال گذشته بیش از 2100 غیرمجاز با مساحتی بالغ بر 23 هزار مترمربع در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

احمد محبی بیان کرد: به منظور یکسان‌سازی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری، آراستگی و زیبایی منظرشهری، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی‌های بصری و تابلوهای غیراستاندارد و نصب تابلوهای استاندارد نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون بیش از 2100 تابلوی غیرمجاز با مساحتی بالغ بر 23 هزار مترمربع در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اشاره به اهمیت محورهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) به عنوان شریان‌های اصلی شهر عنوان کرد: تاکنون 250 تابلو معرف کاربری با مساحت 1975 مترمربع در 5 محور بولوار امام رضا(ع)، جمهوری، نواب صفوی، میدان شهدا تا حرم مطهر و طبرسی جمع‌آوری شده است که این طرح در فاز دوم یکسان‌سازی تابلوهای صنوف را در قالب طرح ساماندهی تابلوهای شهری به دنبال خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار