کارشناس اقتصاد اسلامی:
کارشناس اقتصاد اسلامی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های اقتصادی دنبال فلج‌سازی کشور است، گفت: امروز عینیت‌بخشی به تأکیدات رهبری وظیفه دولت است.
کد خبر: ۴۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر علم‌الهدی در گفت‌وگویی درباره تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همواره تعالی و پویایی یک کشور بستگی به عواملی مهم و اساسی دارد و مباحث اقتصادی و بهره‌مندی کشور در زمینه تولید داخلی پیشرفت هر نظامی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: ترویج، رشد و پویایی اقتصاد هر کشور زیربنای توسعه و پیشرفت آن را فراهم می‌کند و ایران اسلامی هم از این مهم مستثنی نیست.

این کارشناس اقتصاد اسلامی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در شرایط سختی قرار دارد، افزود: همواره دشمنان ما برای دوری ملت ولایت‌مدار ایران از نظام جمهوری اسلامی از راه‌های مختلف مانند ترورها و جنگ تحمیلی و سایر صحنه‌ها وارد شدند؛ ولی با برخورد به سد مقاومت ملت ایران شکست خوردند.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی و ضربه زدن به اقتصاد، دنبال فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: اگر مسؤولان و دولت‌مردان فکری برای گذر از این تحریم‌ها نکنند، کشور از مرز خودکفایی و پیشرفت دور می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود و جلسات مختلف با مسؤولان سخن از اقتصاد مقاومتی به میان می‌آورند، تصریح کرد: ایشان مسؤولان را به عمل به اقتصاد مقاومتی دعوت می‌کنند.

علم‌الهدی تأکید کرد: هر کس باید سهم خود را در بحث تولید و مصرف بر مدار اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام دهد و اقتصاد مقاومتی در کنار اشتغال نسل جوان و کارایی جوانان ایران اسلامی مطرح شده است.

این کارشناس اقتصاد اسلامی ادامه داد: اشتغال‌زایی در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی از طریق رونق تولید نقش بسیار تأثیرگذاری دارد؛ نسل جوانان ایران از کارآمدترین نسل‌های دنیاست و امروز اگر اقتصاد مقاومتی و اشتغال مدنظر مسؤولان قرار نگیرد، با مشکل مواجه خواهیم شد.

علم‌الهدی بیان کرد: مردم در چنین شرایطی مجبور می‌شوند از کالاهای خارجی استفاده کنند و برای دشمن اشتغال ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: مسؤولان و دولتمردان باید در جهت عینیت بخشیدن به تأکیدات مقام معظم رهبری گام بردارند تا شاهد رفع مشکلات کشور در حوزه اقتصاد و رفع موانع تولید و اشتغال‌زایی و کاهش معضل بیکاری باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار