کد خبر: ۳۹۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 11 March 2017

پرونده لیگ برتر فوتسال بانوان بسته شد 
پرونده لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی بسته شد که تیم ملی حفاری با گلباران تیم شهرداری زنجان جشن قهرمانی خود را در اهواز برپا کرد. به گزارش تسنیم، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد. در این هفته از رقابت‌ها تیم ملی حفاری که قهرمانی‌اش از هفته پیش مسجل شده بود، به مصاف تیم قعرنشین شهرداری زنجان رفت و در پایان این بازی با نتیجه 14 بر صفر به پیروزی رسید.در این هفته از رقابت‌ها دو تیم دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان که هفته گذشته جایگاه دومی و سومی را به دست آورده بودند از رقابت در هفته پایانی انصراف دادند تا به این ترتیب برای حریفان‌شان برد فنی محسوب شود. به این ترتیب تیم شهرداری رشت و می رشت سپیدرود بدون بازی برابر حریفان‌شان سه امتیاز را به امتیازات خود افزودند. نتایج کامل رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان به ترتیب زیر است:
      شهرداری رشت 3 - دانشگاه آزاد صفر
      سپاهان اصفهان 3 - استقلال ساری 5
      کارای شیراز یک - سایپا 3
      بازرگانی امیر نوشهر2 - دختران کویر کرمان 2
      می رشت سپیدرود 3 - پالایش نفت آبادان صفر
      ملی حفاری 144 - شهرداری زنجان صفر
در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم ملی حفاری عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم دانشگاه آزاد در جایگاه دوم قرار گرفت و پالایش نفت آبادان نیز بر سکوی سوم مسابقات جای گرفت.   

 

دیدار کی‌روش و مورینیو 
کارلوس کی‌روش که برای ارزیابی عملکرد سردار آزمون در دیدار برابر منچستریونایتد به روسیه سفر کرده بود، پس از بازی پنجشنبه شب با ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد دیدار کرد.به گزارش ایسنا از روستوف، مورینیو پس از گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد با کارلوس کی‌روش رودررو شد که این دو هموطن همدیگر را در آغوش گرفتند و برای لحظاتی با هم به گفت‌وگو پرداختند. در همین حین مایکل کریک نیز به این جمع دو نفر اضافه شد و پس از آن مورینیو از کریک خواست به همراه سرمربی تیم ملی ایران به رختکن منچستریونایتد بروند تا بعد از انجام نشست خبری پس از بازی، مورینیو نیز به طور مفصل‌تر با کی‌روش صحبت کند. کی‌روش که سال‌ها سابقه حضور در منچستریونایتد به عنوان دستیار اول آلکس فرگوسن را در کارنامه دارد، در این فصل بارها از مورینیو در منچستریونایتد حمایت کرده بود.   

 

دایی - غلامپور؛ یک داستان تکراری 
به گزارش ورزش سه، نفت تهران که مشکلات مدیریتی و مالی فراوانی را از هفته گذشته پشت سر می‌گذاشت، در حالی برابر ذوب آهن قرار گرفت که امتیاز این بازی می‌توانست هفته بد شاگردان علی دایی برابر پرسپولیس را جبران کند.  سرخپوشان نفتی اما به خوبی از فرصت خود در نیمه اول سود بردند و موفق شدند توسط اکبر صادقی نیمه اول را برنده به رختکن بروند؛ گلی که حتی بهزاد غلامپور را در اوج مشکلات روحی و شخصی از خود بیخود کرد تا دروازه بان سابق تیم ملی و مربی گلرهای نفت همچون گذشته بار دیگر روی کمر علی دایی فرود بیاید.غلامپور که مدت‌هاست از شادی گل مخصوص خود به همراه علی دایی دور بود، با توجه به اهمیت این گل بار دیگر علی دایی را با دردسر مواجه کرد؛   البته ذوبی‌ها در نیمه دوم موفق شدند توسط جری بنگستون گل دریافتی را پاسخ دهند و دو تیم با نتیجه مساوی در فولادشهر به کار خود خاتمه دادند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار