با رأی اکثریت اعضای شورای شهر طرح حمایتی شهرداری بندرعباس از تیم فوتسال آذرخش سرخون هرمزگان به تصویب رسید.
کد خبر: ۳۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 25 May 2015
به گزارش روابط عمومی شورای شهر بندرعباس، در جلسه امروز شورای اسلامی این شهر  که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد به طرح حمایت از تیم آذرخش سرخون هرمزگان در مسابقات لیگ برتر کشور رأی مثبت داده شد.
 
در همین خصوص رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: رویکرد شورای چهارم به سمت ارتقا ورزش به عنوان خلاقیت اجتماعی در همه رشته های ورزشی است.
 
پرویز سالاری با بیان اینکه هر تیم یا موسسه ای حقیقی که بتواند در هر رشته ورزشی به مسابقات لیگ برتر راه یابد شورای شهر و شهرداری به عنوان متولی شهر خود را موظف به کمک به آن تیم می داند مانند رشته های ووشو، تیر و کمان، بسکتبال بانوان که در گذشته بوده و اکنون هم در رشته فوتسال صدق می کند.
 
این مقام مسئول در خصوص نحوه حمایت از تیم فوتسال آذرخش خاطرنشان کرد: درخواستی از سوی مردم و شهروندان و همچنین مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون هرمزگان به شورای شهر رسید که پس از کنکاش های مختلف تکلیف خود را در کمک به این تیم مردمی مشاهده کردیم.
 
سالاری اضافه کرد: قرار است بسته حمایتی شهرداری بندرعباس از تیم فوتسال آذرخش در چهارچوب 35 میلیون تومان هزینه ورودی به مسابقات لیگ برتر، 142 میلیون تومان هزینه بلیط اعزام به مسابقات، 30 میلیون تومان هزینه اسکان در مسابقاتی که به میزبانی بندرعباس خواهد بود و هزینه روابط عمومی و تبلیغات شهری به جز هزینه پخش مستقیم از طریق صدا و سیما باشد.
 
وی با اشاره به اینکه شورای شهر به دنبال کار اساسی و الزام شهردار به تأسیس باشگاه شهر بندرعباس است، اظهار کرد: هر شهری با مردم آن شهر و فرهنگ و سننش شناخته می شود پس باید باشگاه با نام شهر تأسیس و بتواند از هویت و اعتبار نام بندرعباس دفاع کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: در همین راستا شهردار بندرعباس مکلف شده است که اساسنامه و شرح وظایف و اعضای هیئت مدیرهرا مشخص و به تصویب شورای شهر بندرعباس برساند و از آن پس اعضای شورا بیش از 50 درصد بودجه باشگاه را تصویب و مابقی به صورت سهام از طریق شهروندان، هواداران و بنگاه های اقتصادی تأمین شود.
 
سالاری در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد رشد و بالندگی ورزشکاران شهر بندرعباس و در پی آن موفقیت و اهتزاز نام هرمزگان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار